ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין

בעידן הדיגיטלי של היום, הטכנולוגיה חוללה מהפכה במגזרים שונים, כולל תעשיית הביטוח. כיום עם ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין הכוח ליצור פוליסת ביטוח משלך נמצא כעת במרחק קליק אחד, ומבטל תורים ארוכים וניירת אינסופית.

מאמר זה מספק מדריך מקיף על ניווט בנוף המקוון עבור ביטוח נסיעות לחו"ל.

למה להמתין על הקו כשאפשר ליצור ביטוח בלחיצת כפתור?

עם השינויים הטכנולוגיים המהירים וקצב תרבות הצריכה, גם שוק הביטוחים מעביר חלק גדול מהפעילות שלו לאונליין, שם ניתן ליצור ביטוח נסיעות לחו"ל במהירות וללא צורך בבירוקרטיה והמתנה רבים.

רכישת ביטוח חו"ל אונליין תתאים מאוד לנוסעים ולנוסעות שאינם זקוקים לתנאים ולפתרונות ייחודיים למהלך נסיעתם, מה שמאפשר לכל מי שנוסע לחופשה סטנדרטית לסגור את הביטוח תוך מספר דקות, אפילו מהנייד בדרך לשדה התעופה.

כיצד לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין?

כדי לספק לכם את ההסבר המלא, השתמשנו במקרה אמיתי של נוסעת לחופשה בת 4 ימים בקפריסין, המעוניינת בביטוח נסיעות לחו"ל ומעדיפה לעשות זאת אונליין בקלות מכל מכשיר.

אבל לפני שניגש להסבר המלא, חשוב לעמוד על ההבדל הדק לגבי המיקום שבו תרכשו את הביטוח:

דרך חברת ביטוח ספציפית

שאתם מעדיפים לרכוש רק ממנה את הכיסוי ולאחר שביצעתם השוואה בנוגע להיקף הכיסוי, דמי ההשתתפות העצמית ויתר המאפיינים שמכריעים את בחירתכם.

דרך iShield ביטוח נסיעות לחו"ל

המאפשרת לכם לבחור בביטוח הנסיעות של אחת מחמש המבטחות הגדולות בישראל: פספורט קארד, מגדל, הפניקס, הראל או כלל.

חשוב לציין שלא כל המבטחות בישראל מציעות פלטפורמה דיגיטלית לרכישת ביטוחי אונליין, כך שאם בחרתם במבטחת שאין ברשותה את האופציה, עליכם ליצור עמה קשר טלפוני או דרך השראת פרטים באתר ולהמתין לטלפון חוזר מנציג.

כעת ניגש לאופן שבו נרכש ביטוח הנסיעות דרך iShield

בלחיצה על כפתור רכישת ביטוח אונליין, ניתן יהיה לבחור את המבטחת שממנה מעוניינים לרכוש ביטוח נסיעות. כל כפתור מכיל את פרטי הכיסוי המרכזיים, כך שתוכלו לצאת ולהיכנס לכל פרטי המבטחות כדי לערוך השוואה ולחקור מעט על כל חברה.

הנוסעת שבדוגמה שלנו בחרה בכיסוי הנסיעות של חברת פספורט קארד, המציידת את המבוטחים שלה בכרטיס נטען שאליו מועבר סכום הכיסוי בעת מימוש הפוליסה ועמו מתבצע התשלום בזמן אמת בחו"ל.

מילוי פרטים מזהים ופרטי הנסיעה

בלחיצה על רכישה מאחת המבטחות, יש ללחוץ על "המשיכו לרכישה" ולנוע בין השאלות שמופיעות על המסך. תחילה תתבקשו להזין את תאריך הלידה של המבוטח ולבחור את מדינת היעד שאליה תגיעו.

כעת יש להזין את תאריכי הפוליסה הרצויים – כלומר מועדי השהות שלכם בחו"ל מתאריך ההמראה ועד לתאריך הנחיתה בחזרה בארץ. לאחר מכן תתבקשו להזין את הכיסויים הרצויים לכם ואת ההרחבות שבהן תהיו מעוניינים, כמו למשל ספורט אתגרי, החזר הוצאות על רכישת כרטיסי בילוי, ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור ועוד.

בלחיצה על כל הרחבה, תועברו לפרטים הספציפיים שלה, שם תתבקשו להזין ולקרוא פרטים נוספים. כך למשל – בכיסוי הביטוחי לגניבת מחשב נייד, תתבקשו לבחור את גובה הכיסוי שברצונכם לקבל אם חלילה תאלצו להפעיל בזמן אמת את הביטוח.

הזנת פרטים אישיים והצהרת בריאות

במסך הבא תצטרכו להזין את כל פרטיכם האישיים: שם מלא, מספר תעודת הזהות, כתובת מייל ועוד. בלחיצה על "המשך", תחכה לכם הצהרת הבריאות, בה עליכם לפרט בנוגע לניתוחים ברקע, מצב רפואי קיים, מחלות כרוניות ועוד.

חשוב מאוד שתענו על הצהרת הבריאות בדיוק, כנות ושקיפות מלאים. במקרה של הסתרת פרטים ואם יתרחש חלילה מקרה רפואי לאחר מכן בשהותכם בחו"ל, חברת הביטוח רשאית שלא לספק לכם את הכיסוי הרפואי הנדרש בשל אי גילוי הפרטים במועד יצירת הביטוח.

סיום תהליך הרכישה באונליין וקבלת אישור

לאחר שסיימתם את התהליך המלא וככל שאין הנחיות רפואיות מיוחדות הנוגעות למצבכם, תתקבל הצעת המחיר לביטוח ותוכלו לצפות בה ולרכוש כבר עכשיו את הביטוח, או להמשיך לקבלת הצעות נוספות.

אם קיימים תנאים מיוחדים כמו למשל מצב רפואי קיים שהצהרתם עליו, המערכת תעביר את פרטיכם לנציג והוא יצור עמכם קשר (לרוב תוך מספר דקות) כדי להמשיך את התהליך.

סיימתם את תהליך הרכישה? מעולה – הביטוח שלכם נכנס לתוקפו ותוכלו לטוס בראש שקט.

כיצד להתנהל מול הביטוח במהלך הנסיעה?

טרם יציאתם לחו"ל, כדאי לעדכן מספר בני משפחה ומכרים קרובים לגבי החברה שבה רכשתם את ביטוח הנסיעות ופרטי יצירת הקשר עמה למקרה חירום. מומלץ שהטלפונים יוכנסו גם לזיכרון הנייד האישי שלכם ושיהיה עליכם בכל עת העתק מתקציר הפוליסה.

אם נגרמה לכם בעיה בחו"ל כמו למשל נזק פיזי הדורש בהפעלת הביטוח, תוכלו ליצור קשר עם המבטחת למספרי החירום שלה כדי לקבל הנחיות והכוונה.

המבטחות הגדולות מציידות את המבוטחים שלהן גם באפליקציה ייעודית שניתן להגיש בעזרתה את התביעות, כך שגם הפעם ניתן לבצע את כל התהליך אונליין ללא צורך בשיחת טלפון לנציג.

זכרו לאסוף ממקום האירוע את המסמכים הרלוונטיים לגביו, כמו הפניה לאשפוז או דו"ח משטרה, שכן בלעדיהם תביעתכם לא תוכל להתקבל. שמרו גם קבלות של כל הוצאה שעשויה להיות רלוונטית לביטוח, כדי לקבל את גובה הכיסוי המתאים להוצאות שכבר נגרמו לכם.

מתי כדאי ליצור ביטוח לחו"ל?

חלק גדול מהביטוחים ניתנים לרכישה ולהפעלה עד 180 ימים טרם הנסיעה, מה שיסייע לכם מאוד במקרה של ביטול או קיצור הנסיעה, אם חלילה קרה מקרה שמאלץ אתכם להישאר בארץ.

סיבה נוספת ליצירה מוקדמת ככל האפשר של הביטוח, היא כדי שיהיה לכם די זמן להשוות, להתייעץ ולבדוק את הפוליסות השונות ולהימנע מלשכוח לערוך את הפוליסה טרם הנסיעה.

אנחנו זמינים עבורכם תמיד להתייעצות, בדיקה ומציאת פתרונות ייחודיים לכל מקרה.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן