ביטוח נסיעות לארצות הברית

ביטוח נסיעות לארצות הברית הוא ביטוח אשר מותאם עבור מי שמתכנן לטוס לארה"ב.

ארה"ב, אמריקה, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. 50 מדינות מרכיבות את הדמוקרטיה הגדולה והחזקה בעולם, ומציעות נופים שונים, מטבע פראי ועד אורבניות מופלאה של המטרופולין הסואן ביותר, מערב מזרח, צפון דרום ומרכז, וכל אזור שונה לחלוטין ממשנהו. לטיול בארה"ב הוא אכן משהו מיוחד.

 

ניתן לרכוש ביטוח לארה"ב או לכל יעד אחר בעולם בכמה דקות באינטרנט, דרך איי שילד ishield ביטוח, אבל במקרה של נסיעה לארצות הברית, בהחלט לא כדאי להמתין לרגע האחרון עם רכישת ביטוח נסיעות.

מה שונה מיעדים אחרים אתם שואלים? למה אי אפשר או לא כדאי להגיע לדקה ה-90 עם פוליסת ביטוח נסיעות לקראת נסיעת לארצות הברית? ובכן, האמריקאים, וזה ידוע מסודרים מאוד. כדי להיכנס לארה"ב תידרשו להחזיק בוויזת תייר, אשרת עבודה בתוקף או טוספ אסטה מאושר על ידי השגרירות במידה ואתם בעלי אזרחות אירופאית  (אלא אם יש לכם אזרחות אמריקאית כמובן). בכל אופן טיסה לארה"ב היא עניין שיש להסדיר מבעוד מועד על כל מה שנלווה לזה, כמו ביטוח נסיעות מתאים שיהיה מוכן בזמן לנסיעה ללא כל עיכוב. עכשיו מה קורה במידה ואתם סובלים מאיזו מגבלה בריאותית , או כל בעיה שתעלה מתוך השאלון של חברת הביטוח ותיאלצו להמציא אישורים או מסמכים רפואיים על מנת שתוכלו לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל? קחו לכם מספיק זמן מראש במקום לחכות לרגע האחרון, דאגו שלא להיתקל בעיכובים ביורוקרטיים שונים שיכולים ליצור עבורכם בעיות לעלות לטיסה לארה"ב ולהגיע לחופשה המיוחלת.

​​​​​​​

ביטוח נסיעות לארצות הברית בזמן הקורונה

פוליסות ביטוח נסיעות לארה"ב תלויה כיום לאור מצב הקורונה, בהצהרת המבוטח על "דרכון ירוק" בינלאומי שברשותו, או מסמך רשמי וברור אחר מטעם משרד הבריאות, המעיד על היותו מחלים/מחוסן/ פטור מבידוד בשל נסיבות נגיף הקורונה.

חשוב לשים לב לדגשים הבאים:

  • ילדים צעירים מגיל 16 אשר טסים יחד עם הוריהם. יהיו פטורים מהצגת אישור על חיסון לצורך נסיעה לארה"ב.
  • רכישת ביטוח נסיעות לארה"ב תתאפשר עבור נוסעים בכל גיל ובכל מצב רפואי. וזאת בכפוף לחיתום רפואי.
  • הכיסוי בביטוח לארה"ב כרוך בעלות דיפרנציאלית אשר תתווסף לפרמיית הבסיס בפוליסה.

היום יותר מתמיד, כולנו חייבים ביטוח בריאות מקיף כאשר אנו טסים לחו"ל ולא משנה לאיזה יעד בעולם.

בהפניקס ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לארה"ב עד גיל 120. ומומלץ לרכוש הרחבה לכיסוי הנקרא מגן קורונה. הפניקס בביטוח נסיעות לחו"ל סמארט טרוול אם תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב הידבקות בקרונה. או אם יש חשש להידבקות ועליכם להיכנס לבידוד. תהיו מכוסים ברמת הוצאות ביטול הנסיעה עד סכום של 6,000$.

בנוסף הכיוסי מבטיח לכם כי במקרה ותידרשו להיכנס לבידוד בזמן שאתם בחו"ל – השיפוי הוא עד 100$ לכל לילה שאתם צריכים להישאר בבידוד (אין הגבלה על מספר הלילות). ועד 3,000$ במקרה ונאלצתם לשנות את הטיסות שלכם.

 

בפספורט קארד למשל, הרכיבו פוליסה חדשה. דינמית ומקיפה שנותנת מענה למכלול האתגרים והבעיות החדשות שצצו עם התפשטות נגיף הקורונה.

השינויים העיקריים שבוצעו בפוליסה החדשה של חברת פספורט קארד הם:

כיסוי הכולל אשפוז וטיפול רפואי בשל הידבקות בקורונה.

אפשרות לרכוש כיסוי על ביטול הנסיעה בגלל הידבקות בקורונה עם החזר בגובה של עד 4,000$.

כיסוי עבור החזר הוצאות להארכת השהייה בחו"ל בשל הידבקות בקורונה והכרח להיכנס לבידוד.

אפשרות לרכוש את הביטוח בכל גיל אך לאור גורמי הסיכון בגילאים מבוגרים. הליך החיתום מעל גיל 70 הוא בהחלט יסודי מאוד. ואפשרי לרכוש את הביטוח לנסיעות למדינות ירוקות בלבד.

לאור הגידול בסיכונים, עלות הביטוח השתנתה ונקבעת כעת לפי גיל המבוטח. ולפי היעד אליו מתכוונים לטוס.

כיסוי עבור ביטול נסיעה מסיבה רפואית והחזר כספי של עלות נסיעה לארה"ב. בתקופת הקורונה הוא בגדר חובה עבור כל נוסע!

אם הזמנתם כרטיס טיסה, חשוב שמיד לאחר הרכישה. תעשו גם ביטוח רפואי לחו"ל שיספק לכם כיסוי במקרה של בעיה רפואית.

 

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן