מתכנן טיול אחרי צבא? בוחרים בביטוח הנסיעות של פספורט קארד

ביטוח נסיעות לטיול אחרי צבא למוצילר עושים בפספורט קארד!

השתחררתם מהצבא, ואתם כבר חולמים על לצאת לטיול הגדול, אבל אם עוד לא החלטתם לאן לטוס ויש לכם התלבטות… זה בסדר, יש הרבה אפשרויות מדהימות לבחור מביניהן…

יש נוסעים שלא מבינים את החשיבות בביטוח הנסיעות שלהם, ויש מי שהם אחראיים יותר, ורוצים לוודא שהביטוח שלהם מכסה כל אירוע ביטוחי שאפשר העלות על הדעת.

ביטוח נסיעות מתחיל במפרט כיסויים סטנדרטי, וכדאי לא לצאת לטיול אחרי צבא ללא ביטוח מתאים.

צריך להבין שלכיסויים מורחבים יש יתרונות רבים כמו למשל ביטוח מפני גניבות, ביטול טיסה ועוד. לדוגמה, אם אתם לוקחים איתכם לנסיעה מחשב נייד, מצלמה יקרה מאוד או חפצים יקרי ערך כמו גם ציוד מסוים לנסיעה, כדאי לרכוש ביטוח שיש בוי כיסוי לאובדן או גניבה של הפריטים או של הכבודה ככלל, על מנת שתוכלו להיות בראש שקט.

אז אם רק השתחררתם מהשירות הצבאי ואתם מתלבטים לאן לטוס, כדאי שתלמדו מניסיונם של מטיילים אחרים, כאלה שנקלעו בלי התראה מוקדמת להוצאות רפואיות עקב פציעות או מחלה, אנשים שנותרו בלי ציוד או מצאו את עצמם בלי כרטיס אשראי…

מטיילים מנוסים ישמחו לספר לכם כמה מצבים לא צפויים וכמה תאונות עשויות לקרות לכל אחד ואחת, ועד כמה ביטוח נסיעות לחו"ל הוא שימושי בעת צרה ומאפשר לכם לצאת לטיול עם בראש שקט מהבחינה הזו.

פספורט קארד ביטוח טיול אחרי צבא

 

ביטוח נסיעות פספורט קארד – passportcard מותאם לטיולים במזרח ובדרום אמריקה

פספורט קארד מציעים את ביטוח הנסיעות האולטימטיבי לתרמילאים. מוצ'ילר מישראל מטיילים באופן ממוצע בשני יעדים רחוקים עיקריים, מדינות דרום אמריקה והודו. בזמן שהודו מציעה נופים מיוחדים, הרבה מקדשים בודהיסטים והינדואיסטיים, טבע סוחף ועשיר ובעיקר מסע שרובו חוויה רוחנית., מדינות דרום אמריקה מציעות את האווירה הלטינית מוונצואלה המרתקת בצפון ועד לארגנטינה היפה בדרום, כשכל מדינה מתאפיינת בנופים שונים לגמרי, מנטאליות ותרבות האופייניים לה.

סביר שתצטרכו לעשות חיסונים מסוימים כנגד מחות שהן בגדר אתגר מבחינת ביטוח.

כמובן, שברמה הבריאותית, טרקים שעוברים בג'ונגלים פרועים או טיולים שעוברים בהם במומביי הומת האדם והזיהום. הם שני דברים שונים לחלוטין כשלעצמם. ועל אחת כמה וכמה מטיול באנגליה או בצרפת לצורך העניין.

כשאתם יוצאים לטיול שנמשך מעל לשלושה חודשים במדינה מתפתחת. בה גם הרעלת קיבה חמורה או שפעת יכולות להוות סכנה בריאותית של ממש. חשוב ביותר לבחור בביטוח מותאם אישית שתוכנן כביטוח עבור תרמילאים לחו"ל.

פספורטכארד ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות לתרמילאים – מוצילר הצעירים בטיול אחרי צבא

ביטוח תרמילאים נוצר על מנת לתת מענה למכלול הצרכים הבטיחותיים של תרמילאים צעירים בחו"ל. והוא מתאים במיוחד למוצילר הרפתקנים שמחפשים אתגרים ברחבי העולם.

תוכנית הביטוח המיוחד של פספורט קארד המשולבת עם כרטיס הביטוח המגנטי הייחודי לחברה. מכסה מבחינה ביטוחית טיולים מכל סוג ובכל יבשת.

הכרטיס המגנטי הביטוחי. לא רק יחסוך לכם את ההוצאה הכספית מכיסם. אלא גם ילווה אתכם ואת בני המשפחה עם שירות אישי במוקדי החברה שפועלים 24/7.

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן