מרמריס – כל האטרקציות בעיר

מרמריס כל האטרקציות, מסעדות וטיולים וביטוח נסיעות לחו"ל מותאם לטיול

העיר מרמריס היא אחת מערי הנופש האהובות בטורקיה, ומחירי האירוח שהיא מציעה הם זולים ביחס למחירי הנופש באנטליה. מרמריס יושבת במפרץ איצ'מלר הקסום, באזור הדרומי של חוף הים האגאי, כשהיא מוקפת גבעות אורנים.

מרמריס היא שילוב של סגנון אירופאי עם סגנון מזרח תיכוני, הרבה צבע בבניה, שמחת חיים והרבה מים מסביב לכל. המוני תיירים מכל העולם מביאים עמם למרמריס ערך אנושי מיוחד, וזה מתבטא במבחר בגדים וערב רב של תרבויות ושפות. מה שכיף במרמריס זה שהיא רוחשת פעילות תוססת 24 שעות ביממה. אף פעם לא משעמם.

אם אתם מתכננים להגיע ולבלות בעיר הנופש היפה מרמריס, אל תפספסו את השייט המעניין לאי רודוס היווני, שנמצא בסמוך. מרמריס, היא בין עיירות הנופש המפותחות והמתויירות ביותר באגן הים התיכון ו היא גם אחד מיעדי הנופש המועדפים ביותר על הישראלים – הודות לצבעוניות שלה, לחופים הקסומים סביבה, האוכל הים תיכוני המצוין, מזג אויר נוח במיוחד וחיי לילה סוערים.

מרמריס היא תמצית של אתרי נופש, אטרקציות, מסעדות, ואווירה של חופש

במרמריס תוכלו למצוא בה מבחר של אתרי נופש, שמציעים למבקרים בהם, הרבה מאוד אטרקציות, מסעדות מעולות ואווירה תוססת.

עם אזורי השופינג, והרחוב הראשי של הברים והטיילת – מרמריס היא פשוט עיירת נופשת כיפית. יש בה הכל. מבחינת בילויים, המקומות העיקריים נמצאים בשני הרחובות אשר מקבילים לחוף – קנאן אוורן, וקמאל אלגין. ברחובו אלו תוכלו למצוא חנויות וליהנות מהקניות בכיף.

קצה רחוב קמאל אלגין משתלב עם הטיילת של מרמריס עד למרינה, ולמצודת מרמריס. על יד המצודה ישנו רחוב 39, המכונה גם רחוב הברים. כפי  שאפשר להבין משמו, יש ברחוב זה הרבה ברים ומסעדות טובות. גם במרינה אפשר למצוא מקומות בילוי רבים המציעים אוכל, שתיה ומופעים טורקיים מסורתיים.

שייט במפרץ – שייט במפרץ הוא אחד הבילויים היותר שווים ומהנים במרמריס. יוצאים מהמרינה ליום שייט במפרץ מרמריס המהפנט ביופיו.

השייט הוא ממש יום כיף על סיפון הסירה, ומשלב שייט איטי שמאפשר לצפות בנופים מסביב למפרץ, כולל עצירה באמצע המפרץ כדי לקפוץ למים לשחייה בים הכחול והצלול, וכמובן, איך אפשר בלי ארוחתה מושלמת של דגים טריים המוגשת לצד סלט טרי וראקי (העארק המקומי), על הסירה או במסעדה קטנה באחד הכפרים שלאורך המפרץ.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

טיול ג'יפים בהרים ובכפרים שבאזור מרמריס

מרמריס היא בעיקרה מקום לנופש ובילויים, אבל אם תרצו ליהנות גם טבע ונוף, תוכלו לטייל בסביבתה ולבקר בכפרים יפים ובחופים שלווים. תוכלו להגיע לכפרים ולחופים בטיול ג'יפים. אחד מהכפרים המומלצים הוא כפר אקייאקה, כשגם הדרך אליו מציעה נופים קסומים. כפר נוסף שמומלץ לביקור הוא באייר, ובו מסגד שלידו עץ ענקי. על פי המסורת מי שמקיף אותו זוכה לאריכות ימים.

ממרמריס לרודוס

מי שממש רוצה להרחיק יוכל לקפוץ לרודוס השכנה בהפלגה של שעה וחצי מקסימום. ברודוס יש מבחר אטרקציות שנמצאות ממש סמוך לנמל, וכמובן שגם השיט עצמו הוא לגמרי חוויה מרעננת ומרגיעה.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל למרמריס בהתאמה אישית

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ההבטחה שתהיו מוגנים מכל בחינה אפשרית בעת שהותכם בחו"ל.

עלות שירותים רפואיים בחו"ל היא יקרה מאוד, ויכולה להוביל אתכם להוצאות גבוהות שאינן צפויות. על מנת שלא תיאלצו לשאת בהוצאות גבוהות במקרים כאלה, חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רחב שיעניק לכם כיסוי מרבי אתכם וייתן מענה בכל מקרה רפואי בחו"ל.

כמו כן חשוב מאוד לבטח את רכושכם על מנת שתהיו מכוסים בכל מקרה של גניבה, אובדן או כל נזק אחר לרכוש שאתכם.

עיקרי ביטוח נסיעות לחו"ל הטסה של מלווה מהארץ למקום האשפוז של המבוטח בחו"ל

כיסוי למכלול הוצאות רפואיות ו/או אשפוז בחו"ל

כיסוי להוצאות שהייה האורכות מעבר לתקופת הביטוח, במקרה שנדרש בידוד בחו"ל

כיסויים נוספים שאנו ממליצים עליהם, במידת הצורך כמובן:

מטען (כבודה) – כולל כיסוי למכשיר הסמארטפון ולמחשבים ניידים

קיצור וביטול נסיעה כולל עקב מגפה

הרחבה למצב בריאותי קיים (אך יציב)

ביטול השתתפות עצמית בהשכרת רכב

 

דרך ishield סוכנות לביטוח תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מרמריס משתלם ומותאם לנסיעה שלכם

רוכשים ביטוח נסיעות ב- Ishield  המרכז לביטוח נסיעות לחו"ל המשווקת ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד, הפניקס smart travel, הראל first class, במחיר המשתלם ביותר בישראל, אנחנו ב-ishield  ביטוח מאמנים בשירות מהיר ומקצועי למבוטחינו בכל שעות היממה, ובנוסף אנו זמינים ללקוחותינו השוהים בחו"ל 24/7 ב-whatsapp

ולזכור, גם בארץ רחוקה, טוב שיש מישהו קרוב, ishield ביטוח.

רוצים לקבל את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבור ביטוח נסיעות לחו"ל? צרו אתנו קשר

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן