יעדים האולטימטיביים למטיילים לבד בעולם

אוהבים לטייל לבד בעולם? אלה היעדים האולטימטיביים שכדאי להגיע אליהם ולא לשכוח לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מחליטים לארוז את עצמם ולצאת לטייל לבד בעולם, מה שנקרא טיול סולו. יש האומרים שזו הדרך הטובה ביותר לראות את העולם. אחרים אומרים שזה משהו שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים.

להיות בחו"ל לבד, לבד, לבד. בטיול עצמאי כזה יכולים לצוף לא מעט קשיים, אך היתרונות שבו גוברים על החסרונות. מה הסיבה לכך? כאשר נמצאים לבד במקום לא מוכר, אנו נאלצים להוריד את המגננות שלנו, לחצות את הגבולות של עצמנו, ללמוד להכיר את עצמנו מחדש ולהיות יותר אמיצים. בטיול כזה כשאתם לבד יש לכם שליטה מלאה על ההוצאות.

ככלל, זו הזדמנות מצוינת להתנתק ,לעשות סוויצ' בראש, להשתחרר מכבלי הימיום,  ופשוט ליהנות.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

איפה הכי נוח לטייל לבד באירופה

לא כל אחד ירגיש בנוח לטייל לבד, בלי בן או בת זוג, בני משפחה או חברים. אך גם מי שנרתע מהרעיון, עשוי לגלות שלטיול לבד יש יתרונות רבים. אם אתם מטיילים לבדכם תוכלו לעשות רק מה שאתם אוהבים, להיות הכי ספונטניים, להכיר אנשים חדשים, לחוות חוויות יוצאות דופן.. אבל איך בכלל יודעים לאן כדאי לנסוע? אספנו כאן כמה המלצות ליעדים שונים בעולם, שמתאימים מאוד לנוסעים שרוצים לטייל לבד.

מתוך כל המקומות הנהדרים ברחבי העולם, בחרנו מספר יעדים שמתאימים במיוחד לטיול לבד. נוסף על כך הוספנו כמה המלצות, על קצה המזלג, למקומות שכדאי לכם לבקר בהם.

 

איסלנד

אי נורדי, עם נוף געשי, היסטוריה ויקינגית וקרחונים, אשר מציעה חוויה טיולית ייחודית של תופעות טבע שונות ומשונות, ונופי בראשית באווירה קסומה ומרגעיה.

במהלך הקיץ, כשיש אור למשך כל שעות היממה, תוכלו להרגיש נוח גם בטיול לילי.

רייקיאוויק, שהיא בירת איסלנד וגם עיר הבירה הצפונית בעולם, אשר נמצאת לא הרחק מחוג הקוטב הצפוני, עם הרבה ברים ומסעדות, וקל להכיר בה את תושבי המקום החביבים וגם להתוודע  למטיילים אחרים. אך עיקר העניין נמצא מחוץ לעיר – הרי געש פעילים, קרחונים ענקיים, מפלי מים, תימרות קיטור של גייזרים וקרקע מבעבעת, מעיינות חמים מזמינים, אגמים ומפלים יפהפיים.

 

אירלנד

אירלנד היא מדינה עצמאית הנמצאת באי אירלנד הידועה בצוקים, אוקיינוסים גועשים, מפרצים, איים פראיים, שמורות טבע מרהיבות, מפלים שוצפים, מסלולי הליכה, בירה, הרבה בירה, מרכזי ערים תוססים ותרבות גאלית. זו ללא ספק אחת המדינות הנוחות למטיילי סולו, הרבה בזכות התושבים הידידותיים שיעניקו לכם את ההרגשה שאתם לא באמת לבד. הלינה המקובלת ביותר היא בשיטת "בד אנד ברקפסט" בבתי המקומיים. וזו הזדמנות מצוינת לישון במקום נעים ואינטימי ולא יקר , להתיידד עם המארחים והאורחים האחרים, ולקבל המלצות להמשך הטיול.

הפאבים האיריים, אליהם מקובל להגיע לבד, הם מקום מושלם לשתות ולאכול בו, ליהנות מהופעות ולהכיר אנשים חדשים. דעו כי האירים אוהבים מאוד לפתוח בשיחה.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם אישית לאופי הטיול

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ההבטחה שתהיו מוגנים מכל בחינה אפשרית בעת שהותכם בחו"ל.

כפי שידוע לכולם, עלות שירותים רפואיים בחו"ל היא יקרה מאוד, ויכולה להוביל אתכם להוצאות גבוהות שאינן צפויות.

על מנת שלא תיאלצו לשאת בהוצאות גבוהות במקרים כאלה, חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רחב שיעניק לכם כיסוי מרבי אתכם וייתן מענה בכל מקרה רפואי בחו"ל.

עיקרי ביטוח נסיעות לחו"ל למטיילים בעולם

הטסה של מלווה מהארץ למקום האשפוז של המבוטח בחו"ל

כיסוי למכלול הוצאות רפואיות ו/או אשפוז בחו"ל

כיסוי להוצאות שהייה האורכות מעבר לתקופת הביטוח, במקרה שנדרש בידוד בחו"ל

כיסויים נוספים שאנו ממליצים עליהם, במידת הצורך כמובן:

מטען (כבודה) – כולל כיסוי למכשיר הסמארטפון ולמחשבים ניידים

קיצור וביטול נסיעה כולל עקב מגפה

הרחבה למצב בריאותי קיים (אך יציב)

ביטול השתתפות עצמית בהשכרת רכב

 

הרחבת ביטוח נסיעות לחו"ל לכיסוי ספורט חורף וספורט אתגרי

אם אתם מתכננים לשלב בטיול שלכם ספורט הנחשב אתגרי כמו סקי, טיפוס הרים או טרקים – תצטרכו להרחיב את הכיסוי בפוליסה שלכם.

 

דרך ishield סוכנות לביטוח תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל משתלם ומותאם לאופי הנסיעה שלכם!

רוכשים ביטוח נסיעות ב- Ishield  המרכז לביטוח נסיעות לחו"ל המשווקת ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד, הפניקס smart travel, הראל first class, במחיר המשתלם ביותר בישראל, אנחנו ב-ishield  ביטוח מאמנים בשירות מהיר ומקצועי למבוטחינו בכל שעות היממה, ובנוסף אנו זמינים ללקוחותינו השוהים בחו"ל 24/7 ב-whatsapp

ולזכור, גם בארץ רחוקה, טוב שיש מישהו קרוב, ishield ביטוח.

רוצים לקבל את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבור ביטוח נסיעות לחו"ל? צרו אתנו קשר

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן