טסים לטיול במקסיקו? קבלו 5 דברים שאסור לכם להחמיץ

נוסעים לטיול במקסיקו? קבלו 5 דברים שאסור לכם להחמיץ וביטוח נסיעות לחו"ל למקסיקו המותאם לאופי הטיול

ביטוח נסיעות לחו"ל – מקסיקו היא יעד שמושך אליו תיירים ומבקרים רבים מכל רחבי העולם. מקסיקו מגוונת מאוד ומציעה שילוב בין אתרים ארכיאולוגיים מעניינים, אתרי טבע יפהפיים, שווקים ססגוניים, אדריכלות קולוניאלית, חופים לבנים וים מהפנט. הנה כמה דברים שכדאי לעשות ולראות במקסיקו.

בין אם אתם חובבי ארכיאולוגיה ותרבות, תרמילאים, משפחות או זוגות – מקסיקו מושלמת עבור כולם. ומציעה כל מה שתייר יכול לבקש. ערים קולוניאליות מקסימות שיגרמו אושר לכל חובבי האדריכלות.

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

כמו כן במקסיקו ישנם חופים רבים מהיפים בעולם, עם אתרי צלילה מדהימים, וכן אתרים ארכיאולוגיים מרתקים אשר כוללים שרידים של תרבויות עבר במקסיקו, ביניהן התרבות האצטקית ותרבות המאיה.

במקסיקו ישנם הרבה אתרי נופש תוססים, שווקים צבעוניים, כפרים ציוריים, נופים משוגעים, מנוף מדברי דרך יערות גשם ועד להרים עם פסגות מושלגות.

מקסיקו, מהגדולות שבמדינות מרכז אמריקה מציעה: מזג אוויר מופלא, רצועת חוף בצבעי טורקיז עזים, היסטוריה שהולכת אחור עד לתקופת המאיה, המקסיקאים הם חייכנים והאווירה היא אווירת קרנבל – כל אלה מחכים לכם בטיול הבא שלכם למקסיקו. כמו כן מקסיקו מציעה שפע של בילויים ואטרקציות לתיירים, בין אם אתם בירח דבש, או אם אתם בקבוצה שמבקשת לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה. אם אתם בדרך למקסיקו, אל תשכחו ביטוח נסיעות לחו"ל שישמור עליכם מכל צרה ויקנה לכם שקט וביטחון במהלך שהייתכם במקסיקו.

הנה חמש אטרקציות, שמומלץ מאוד לא לוותר עליהן:

פספורטכארד ביטוח נסיעות

חג יום מתים שמח!

חג יום המתים הוא קרנבל של ממש, עם שורשים מהתרבות האצטקית הקדומה. מידי שנה, בתחילת נובמבר, חוגגים במקסיקו את ה – El Dia de los Muertos. החגיגה כוללת דוכני צעצועים לילדים שמתו, פרחים, נרות, ובתי קברות מקושטים במיוחד. בערים גדולות כמו מקסיקו סיטי או העיר אואחקה (OAXACA), יום המתים נחגג במהלך יומיים, כאשר היום הראשון הוא "יום המלאכונים" המוקדש לילדים שמתו ואילו היום השני מוקדש למתים מבוגרים יותר. כפי שציינו יום המתים הפך לקרנבל צבעוני, שבמהלכו מתקיימות תהלוכות ססגוניות. המעניין הוא שאין זה חג עצוב למרות עיסוקו במתים וזאת כיוון שלפי אמונת המקסיקנים, בחג זה באות נשמות המתים לבקר את משפחותיהם ואת האנשים אותם אהבו בחייהם. לכן המקסיקנים מכינים את המאכלים שהיו אהובים על המתים.

 

הצלילות היפות בעולם

בין האטרקציות המרהיבות שמקסיקו מציעה למבקריה, הוא האי קוזומל שבים הקריבי, אשר שוכן מזרחית לעיירה פלאייה דל כרמל . אומרים כי חופי האי קוזומל הם מאתרי הצלילה היפים ביותר  וכן עם השקיעות היפות והקסומות שתמצאו בחצי הגלובוס המערבי. באי מים צלולים ביותר שמאפשרים צלילה וגלישת קיט. כמו כן ישנם באי שפע של חיים וצמחיה, ביניהם, בחלק מהחופים, מצויים חתולי ים, צבי ים, אתרי דולפינריום ועוד. באי קיימות מעל לכ-300 מסעדות מעולות  אשר מומלץ מאוד לבקרן.

 

להשתאות אל מול אחד משבעת פלאי עולם

ה- "עיר" ההיסטורית צ'יצ'ן איצה (בשפת המאיה: לוע באר המים של האלה איצה), היא עיר שנבנתה על ידי תרבות המאיה בתקופה הקדם קולומביאנית. בעיר אתרים ארכיאולוגיים שהשתמרו בצורה יוצאת דופן וישאירו אתכם פעורי פה. בלבו של האתר שבצ'יצ'ן איצה נמצאת פירמידת אל  קסטיליו. אל קסטיליו -ה'מבצר',,בנוי באופן מושלם מבחינה אדריכלית ומעורר השראה מבחינה רוחנית. בשנת 2007 נבחרה הפירמידה לאחד משבעת פלאי עולם החדשים.

במקום תמצאו גם את מקדש הלוחמים, היכל 1,000 העמודים, ועוד מבנים קדומים וקסומים. שווה מאוד לבקר.

 

להתאהב בטאקו

במקסיקו, טאקו הם הרבה יותר מאשר שקית מרשרשת של חטיפים – טאקו הוא  מאכל מהמטבח המקסיקני, הוא אמנות. תמצאו דוכני טאקו שפזורים כמעט בכל פינת רחוב, עם מגוון עצום של טעמים מקומיים – שהם לא כמו בשום מקום אחר. טאקו הוא מאכל המורכב מטורטיות תירס, וביניהן מילויים שונים – בקר, נקניקייה, חזיר, ואפילו במילוי פירות ים. יופי של ארוחה בתקציב נמוך – ובהחלט חושף אתכם לטעמים האותנטיים של מקסיקו!

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

המסיבות המטורפות של גוודלחארה

גוודלחארה היא העיר השנייה בגודלה במקסיקו, אחרי עיר הבירה מקסיקו סיטי. .בגלל אופיה והארכיטקטורה הקולוניאלית המאפיינת את מרכז העיר היא מושכת אליה תיירים ומבקרים רבים. אבל מה שמייחד את העיר ביחס לשאר ערי המדינה, הוא ללא ספק חיי הלילה שלה. הערבים של גוודלחארה מתאימים לכל בליין – גם אלה שמעדיפים להתענג על צלילי מוזיקה קלאסית הבוקעים מכלי הנגינה של התזמורת המקומית בכיכר בערבי סוף השבוע; גם אלה שמחפשים מסעדה טובה באווירה אותנטית; אבל אולי במיוחד – אלה שמתחשק להם לרקוד ברחובות, לבלות בשווקים גם בשעות של אחרי החשיכה, לשתות מהאלכוהול המקומי ולבלות עד השעות הקטנות של הלילה. עם רדת החשיכה בעיר – לא תוכלו להימלט מאווירת הבילויים ברחוב.

 

יש עוד המון דברים לעשות במקסיקו…

מקסיקו היא ללא ספק מדינה מזמנים אחרים, בצבעים אחרים ועם אווירה ייחודית לה. היא מופלאה לחובבי טיולי האוכל, גולשי גלים ימצאו בה גן עדן של חופים, מי שאוהבים טיולי טבע יגלו בה מצבור בלתי נדלה של שבילי טיול והליכה בנופים עוצרי נשימה, תמצאו בה חיי טבע, עיירות קטנות ונחבאות מעין, היסטוריה מרתקת בת אלפי שנים, ועוד, ועוד.

עם מחירי הטיסות הנמוכים היום – ניתן למצוא כרטיסי טיסה למקסיקו סיטי, לעתים במחירים מצחיקים. אל תוותרו על ביטוח נסיעות לחו"ל, שישמור על שיפוי מלא (ובזמן!) בכל מקרה חירום רפואי או אם אתם מאבדים את רכושכם.

קחו לכם חודש וצאו לגלות את המדינה המיוחדת שגבולה הצפוני עם ארצות הברית. מובטח, שכשתחזרו, כבר לא תראו את העולם דרך אותם המשקפיים…

פספורטכארד ביטוח נסיעות

לא לשכוח לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם אישית למקסיקו

כפי שידוע לכולם, עלות שירותים רפואיים בחו"ל היא יקרה מאוד, ויכולה להוביל אתכם להוצאות גבוהות שאינן צפויות. על מנת שלא תיאלצו לשאת בהוצאות גבוהות במקרים כאלה, חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רחב שיעניק לכם כיסוי מרבי אתכם וייתן מענה בכל מקרה רפואי בחו"ל.

 

עיקרי פוליסה ביטוח נסיעות לחו"ל למקסיקו

הטסה של מלווה מהארץ למקום האשפוז של המבוטח בחו"ל

כיסוי למכלול הוצאות רפואיות ו/או אשפוז בחו"ל, כולל בעקבות מגיפת הקורונה

כיסוי להוצאות שהייה האורכות מעבר לתקופת הביטוח, במקרה שנדרש בידוד בחו"ל

כיסויים נוספים שאנו ממליצים עליהם, במידת הצורך כמובן:

מטען (כבודה) – כולל כיסוי למכשיר הסמארטפון ולמחשבים ניידים

קיצור וביטול נסייעה כולל עקב קורונה

הרחבה למצב בריאותי קיים (אך יציב)

ביטול השתתפות עצמית בהשכרת רכב

הרחבת ביטוח נסיעות לספורט חורף וספורט אתגרי

על מנת להתמודד עם האתגרים יוצאי הדופן של תקופת הקורונה חברות ביטוח שונות הרחיבו את הכיסוי הניתן למבוטחים לקראת נסיעה, כך שהפוליסה תספק מענה בסיסי במקרה של קיצור ו/או ביטול נסיעה בשל הקורונה (השלכות המגיפה).

כיסוי כזה יאפשר לכם להגדיל את סכום הביטוח למקרים כאלו עד להחזר הוצאות של סכום משמעותי כמוגדר מראש בפוליסת הביטוח. שימו לב שכיסוי כזה יספק מענה למקרים הבאים:

הרחבה לכיסוי קורונה במקרים של מגיפה בביטוח נסיעות, אתם תהיו זכאים להחזר הוצאות במידה ותיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אחד מהמקרים הבאים:

  1. אם תידבקו בנגיף לפני הנסיעה – במקרה זה תקבלו החזר הוצאות.
  2. במידה ותתגלו כחולים במחלת חום או כבעלי סימפטומים שונים בבדיקות הנערכות בשדה התעופה .
  3. אם תצטרכו להיכנס לבידוד עד 14 ימים לפני הנסיעה

 

דרך ishield ביטוח תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל למקסיקו משתלם ומותאם לנסיעה שלכם

רוכשים ביטוח נסיעות ב- Ishield  המרכז לביטוח נסיעות לחו"ל המשווקת ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד, הפניקס smart travel, הראל first class, אנחנו ב-ishield  ביטוח מאמנים בשירות מהיר ומקצועי למבוטחינו בכל שעות היממה, ובנוסף אנו זמינים ללקוחותינו השוהים בחו"ל 24/7 ב-whatsapp

ולזכור, גם בארץ רחוקה, טוב שיש מישהו קרוב, ishield ביטוח. רוצים לקבל את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבור ביטוח נסיעות לחו"ל? צרו אתנו קשר

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן