טיול דרום אמריקה
איך לתכנן נכון

שאלת השאלות – באיזו מדינה להתחיל את הטיול? פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל

מטיילים רבים הרוכשים פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל בונים מסלול מראש, ממדינה למדינה ומעיר לעיר אבל המסלול לרוב משתנה בגלל חברים חדשים, המלצות של מטיילים, שינוי טעמים, מזג אוויר, תקציב וכו. אז איפה להתחיל ? חלקו השני של המדריך כולל רשימת חודשים והמדינות אליהן אפשר/רצוי לצאת אבל טרם הקפיצה שלכם לשם, קראו את החלק הראשון שבו תכירו את המדינות, תבינו את הגלים, מזג האוויר ומסלולים מומלצים.

 

תכנון מסלול לגבי מרכז אמריקה (לבד או בתוספת לדרום אמריקה)

השאלה שחוזרת הרבה פעמים מתי הכי טוב לבוא ? מה לגבי העונה הגשומה ? כמעט כל חודש נמצא טוב מאוד לכל מדינות המרכז. אם תתחילו במקסיקו אז משם אפשר להמשיך לקריבים (קובה וג'מייקה לדוגמא), חוזרים למקסיקו ויורדים עד פנמה. אם תתחילו בפנמה אז תעלו את כל הדרך עד למקסיקו ומשם לקריבים אם תרצו.

מי שמשלב את דרום אמריקה בכחלק מהמסלול יכול להתחיל במרכז אמריקה ומשם להשתלב באחד הגלים או להתחיל את אחד הגלים ולסיים במרכז אמריקה.

מה לגבי עונה הגשומה ? ספטמבר ואוקטובר (לעתים גם נובמבר) נחשבים לחודשים גשומים מהרגיל באיזור הקריבי ולכן פחות טובים לחופים אבל עדיין בסה"כ מזג האוויר טוב. הטיול יהיה טוב בכל מקרה. אולי לא מושלם אבל עדיף מלא להגיע בכלל.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

במסגרת של הטיול הגדול – איפה לטייל בדרום אמריקה

מדינות החובה – אין באמת מדינות שהן חובה. יש מדינות שרצוי וכדאי  כדאי לבקר בהן. אז איך בכל זאת תחליטו על מהלך הטיול?

 

ארגנטינה וצ'ילה ובייחוד פטגוניה, ואושוואויה עד ברילוצ'ה

מהוות את מוקד המשיכה של מרבית המטיילים לדרום אמריקה ואחת הסיבות שקובעות את סחף תנועת המטיילים לשם, נקבע בעיקר לפי זמנן של עונת הקיץ של המדינות הללו. שכן עיקר הטיולים במדינות הללו הוא נופים, טרקים, מסעות תרמילאים, טיולים כגון טורס דל פיינה, הקרחון המתנפץ, איגואסו, הר הגעש וויאריקה ועוד, שמומלץ מאוד לעשות רק במזג אוויר מסביר פנים.

אורוגוואי

נמצאת במרחק שעתיים מבואנוס איירס ובהחלט שווה שתקפצו  לבקר במונטיווידאו ופונטה דל אסטה.

ברזיל

מושכת אליה את המטיילים בעיקר בגלל הקרנבל אבל לא רק, יש בה גם חופים מדהימים, העיר ריו הצבעונית ושוקקת החיים עם אזור הפאבלות, יערות האמזונס, הפנטנאל, האיגואסו ובאופן כללי, יש בברזיל אווירה מטורפת, ולא פלא שהיא יעד תיירותי חם למטיילים מכל רחבי העולם, ולמטיילים ישראלים בפרט.

פספורטכארד ביטוח נסיעות

בוליביה

מושכת את הישראלים בעיקר בזכות מדבריות המלח (הסלאר) הקסומות שלה, יערות האמזונס הטרופיים והטרקים שעושים בהם. בוליביה היא מדינה מאוד שקל להתאהב בה. לא פחות חשוב, היא אחת המדינות שהטיול בהן הוא זול ביותר לעומת במדינות אחרות בדרום ובמרכז אמריקה.

פרו

נחשבת ליעד פופולארי מאוד, ולא בכדי. המדינה היפה נכללת במסלול של כל מבקר בדרום אמריקה. יש כמה מהאטרקציות ומהטרקים החשובים ביותר בדרום אמריקה, וביניהן שרידי שבט האינקה, וטרייל שנחשב לטרק המבוקש ביותר בכל עולם. בפרו גם נמצא אתר המאצ'ו פיצ'ו שנחשב לאתר החשוב ביותר בדרום אמריקה אליו עולים לרגל, והוא אחד משבעת פלאי תבל החדשים. שמורת הטבע פארק מאנו שביערות האמאזונס גם היא אחד משבעת פלאי עולם של הטבע.

הוואראז

מושך אליו מטפסים מכל רחבי העולם, זאת בעיקר בגלל טרק הוואי וואש שנחשב לאחד המעניינים והמאתגרים עבור חובבי הטיפוס.

אקוודור

מושכת אליה מטיילים רבים הודות לגאלאפגוס אבל לא רק. מונטניטה, אמזונס, באניוס וקיטו, הם גם יעדים אהובים ומעניינים במיוחד.

קולומביה

היא פנינה מיוחדת – קולומביה מציעה טרקים, את יערות האמזונס, חופים מהמרהיבים ביותר בעולם, את סן אנדרס המדהימה, את עמק הקפה ואיך אפשר בלי מסיבות וחיי לילה סוחפים.

בפנמה

יש את בוקאס דל טורו, סן בלאס ופנמה סיטי. כל המקומות האלה הופכים את פנמה לתוספת מיוחדת מאוד לטיול.

קוסטה ריקה

היא יעד חם מאוד בקרב הישראלים, ואין טיול לדרום אמריקה יפסח ביקור בה. מדינה קסומה שופעת צמחיה ירוקה ועשירה, קסומה, יפהפייה, קטנה ונוח להתמצא בה. חופי הים המדהימים, הגלישה והאווירה יוצאת הדופן, הופכים אותה ליעד אטרקטיבי במיוחד.

ניקרגואה

הפכה בשנים האחרונות ליעד חזק מאוד ומציעה חופים מרהיבים, הרי געש, ג'ונגלים פראיים ומדינה שעוד לא התפתחה דבר שנותן לה ייחודיות וקסם.

הונדורס

תפתיע אתכם עם טבע מרהיב, אתרי צלילה מהפנטים ביופיים, מהשווים ביותר בכל באמריקה הלטינית, שרידים עתיקים מרשימים של תרבות שבט המאיה, ג'ונגלים פראיים ואזורים הרריים מאתגרים.

אל סלבדור

מדינת מעבר קלילה המציעה את אתרי הגלישה הטובים בעולם.

גווטמאלה

מציעה שילוב של תרבות המאיה לבין אתרי טבע עוצרי נשימה בדומה לניקרגואה. אתר המאיה המפורסם טיקאל, אגם אטיטלן, סמוק שמפיי עוצר הנשימה ועוד.

בליז היא חלום. עם חופים ואיים קסומים וחווית צלילה שאין כמותה. בליז נחשבת ליעד פחות פופולארי, אבל לדעתנו שווה ביקור.

מקסיקו

היא המלכה הבלתי מעורערת של מרכז אמריקה. אף על פי שבאופן אבסורדי היא בכלל לא נמצאת במרכז אמריקה אלא בצפונה. מקסיקו סיטי, סן כריסטובל וכמובן הריביירה עם קנקון, איסלה מוחרס, פלאיה דל כרמן, טולום וקוזומל, הפכו אותה להיות אחד מהיעדים האטרקטיביים ביותר למטיילים בכל יבשת אמריקה.

קובה

היא מדינה שהזמן עצר בה מלכת, אי שם בשנות ה 50-60 והמדינה מעניקה חוויה יוצאת דופן. הביקור בה נחשב לחובה כי בשנים הקרובות היא תתקדם והייחוד הזה לא בהכרח ישמר.

ג'מייקה

היא אי קריבי קסום, ביתו של מלך הרגאיי בוב מארלי. באי תמצאו חופים לבנים עם עצי דקל, מים בגוונים של טורקיז, יערות גשם, הרים מרהיבים, מפלים, לגונות כחולות, אוכל מקומי מעולה, תרבות, מוזיקה טובה…וכן, גם מקומיים עם ראסטות וכובע צבעוני עם עלה מריחואנה.

הרפובליקה הדומיניקנית

היא אי קריבי מרהיב ויעד אידיאלי לחופשה חלומית, ירח דבש או ביקור בטיול הגדול. חופים לבנים ובתוליים, יערות פראיים, אוצרות טבע מרהיבים וים צלול בצבע טורקיז.

פוארטו ריקו

היא אי קסום בין האיים הקאריביים, ממנה יצאו אמנים מוסיקליים רבים כמו ריקי מרטין, דדי יאנקי ולואיס פונסי עם השיר שכבש את העולם – דספסיטו. בפוארטו ריקו תמצאו חופים קריביים מדהימים, יערות גשם טרופיים, מדבריות, הרים, מערות ונהרות. כל מה שאפשר לצפות מהטבע, ואפילו יותר מזה.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל מורחב למטיילים בדרום אמריקה

ביטוח נסיעות בסיסי וסטנדרטי לא יספיק עבור מטיילים שמתכננים טיול ארוך בדרום אמריקה, ועל מנת להגן על עצמכם כדאי שתרכשו ביטוח שיש בו הרחבה אשר מתאימה לכל סוגי הסכנות אליהן אתם עשויים להיחשף במהלך הטיול. זאת לרבות פעילויות בגדר ספורט אתגרי, או אקסטרים, כגון ראפטינג, קפיצות בנג'י, סנפלינג וכדומה, שמושכות מאוד את המטיילים במדינות דרום אמריקה.

טיול תרמילאים ברחבי דרום אמריקה בהחלט יפגיש אתכם עם מראות מטורפים כמו הקרחונים, הלגונות התכולות וההרים המרשימים, שמחכים לכם בקצה הדרומי של אמריקה, לעומת חורבות ישנות של שבט האינקה, מדבריות, מישורי מלח מדהימים, איים צפים ועיירות יפות וטרופיות שמחכות לכם באזור הצפוני. מה שכן, בכל רחבי היבשת תיתקלו באנשים נחמדים וחביבים, ובאוכל טעים שבאמת אפשר למצוא בכול מקום. זכרו, תמיד חשוב לנקוט באמצעי זהירות.

פספורטכארד ביטוח נסיעות

ואלו ההמלצות שלנו לטיול:

  1. אם אפשרי, לימדו את השפה המקומית, לפחות במידה בה תוכלו להבין ולדבר ברמה בסיסית..
  2. דאגו לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות מותאמת עם הרחבת כיסויים רלוונטיים.
  3. שמרו והקפידו ביתר שאת על הכבודה והציוד שלכם.
  4. משכו מזומן אך ורק בסניפי בנקים.
  5. אל תחשפו בפני רבים ציוד יקר שיש ברשותכם במהלך הטיול.
  6. שמרו את הדרכון והכרטיסים על גופכם תמיד.
  7. שימו בארנק רק את סכום הכסף שתצטרכו לשעות הקרובות.
  8. היו ערניים והיזהרו מנוכלים.
  9. הכינו מראש צילומים של הדרכון וכרטיסי הטיסה/ הנסיעה ברכבת.
  10. אל תהיו אמיצים.
  11. צאו לבלות בלילה רק עם עוד אנשים, בקבוצת חברים.
  12. היזהרו מלהשתכר, דרום אמריקה זה לא המקום לאבד בו שליטה.
  13. אם אתם לוקחים מונית, בחרו במונית של חברה מוכרת בלבד.

 

פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאמה לאופי הטיול

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ההבטחה שתהיו מוגנים מכל בחינה אפשרית בעת שהותכם בחו"ל.

כפי שידוע לכולם, עלות שירותים רפואיים בחו"ל היא יקרה מאוד. על מנת שלא תיאלצו לשאת בהוצאות גבוהות במקרים כאלה, חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רחב שיעניק לכם כיסוי מרבי אתכם וייתן מענה בכל מקרה רפואי בחו"ל.

כמו כן חשוב מאוד לבטח את רכושכם על מנת שתהיו מכוסים בכל מקרה של גניבה, אובדן או כל נזק אחר לרכוש שאתכם.

 

עיקרי ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד והרחבות מומלצות:

הטסה של מלווה מהארץ למקום האשפוז של המבוטח בחו"ל

כיסוי למכלול הוצאות רפואיות ו/או אשפוז בחו"ל

כיסוי להוצאות שהייה האורכות מעבר לתקופת הביטוח, במקרה שנדרש בידוד בחו"ל

כיסויים נוספים שאנו ממליצים עליהם, במידת הצורך כמובן:

מטען (כבודה) – כולל כיסוי למכשיר הסמארטפון ולמחשבים ניידים

קיצור וביטול נסיעה כולל עקב מגפה

הרחבה למצב בריאותי קיים (אך יציב)

ביטול השתתפות עצמית בהשכרת רכב

הרחבת ביטוח נסיעות לחו"ל לכיסוי ספורט חורף וספורט אתגרי

אם אתם מתכננים לשלב בטיול שלכם ספורט הנחשב אתגרי כמו סקי, טיפוס הרים, מסלולי טרקים, צלילה וראפטינג  – תצטרכו להרחיב את הכיסוי בפוליסה שלכם.

טיולים ארוכים בחו"ל לרוב יובילו אתכם לחוויות האקסטרים שכן זהו חלק שמטיילים בוחרים ליהנות ממנו כאשר יש להם מספיק זמן במהלך הטיול. לפני שאתם רוכשים תכנית הביטוח לנסיעה ארוכה, מומלץ שתיקחו בחשבון את סוגי הפעילויות בהן אתם עשויים לקחת חלק. פוליסת ביטוח מתאימה תכלול כיסוי על סוגי הפעילויות השונים.

 

דרך ishield סוכנות לביטוח תוכלו לרכוש פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל משתלם ומותאם לאופי הנסיעה שלכם!

רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל ב- Ishield  המרכז לביטוח נסיעות לחו"ל המשווקת ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד, הפניקס smart travel, הראל first class, במחיר המשתלם ביותר בישראל, אנחנו ב-ishield  ביטוח מאמנים בשירות מהיר ומקצועי למבוטחינו בכל שעות היממה, ובנוסף אנו זמינים ללקוחותינו השוהים בחו"ל 24/7 ב-whatsapp

ולזכור, גם בארץ רחוקה, טוב שיש מישהו קרוב, ishield ביטוח.

רוצים לקבל את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבור ביטוח נסיעות לחו"ל? צרו אתנו קשר

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן