השוואת רשתות מלונות בחו"ל בקלות ובמהירות

השוואת רשתות מלונות בחו"ל ובארץ עשויה להיות מאתגרת, אבל אם לומדים כיצד לערוך אותה נכון היא עתידה לחשוף את כל הנתונים החשובים, שמהם אפשר להעריך את התמורה האמיתית.

מה המלון שלכם מציע?

כל מלון מציג לראווה את השירותים והאפשרויות הקיימות בו דרך אתר האינטרנט הרשמי, שם ניתן לצפות בסוגי החדרים, המפרט שלהם וגם עלויות נלוות. אבל מעבר לכך, תמיד טוב לחייג לקבלת המלון ולבקש פרטים שאתם לא בטוחים בהם.

משפחות שזקוקות להתאמות מיוחדות, מבוגרים שדרוש להם חדר נגיש וגם זוגות שמתכננים ירח דבש מושלם בחו"ל ירצו לדעת שהמלון עונה על הדרישות המלאות. לא תמיד מדובר בנתונים שיופיעו באתר ולכן שווה להשקיע רק עוד מספר דקות בשיחה שתקדם את בחירת המלון המדויקת.

תמונת חדר 206 במלון
להגיע למלון ולשים את הראש

כיצד משווים ובודקים את רשת המלונות בחו"ל?

הילטון, מריוט, בראון, הולידיי אין ועוד רשתות רבות מציעות מלונות בפריסה עולמית ובמבחר גדול מאוד של יעדים. רשת המלון מהווה ערובה טובה יותר לבחירה, הודות למחויבות הרשת כלפי האורחים שלה ולסטנדרט הבלתי מתפשר שהפך אותה לגדולה ומוכרת.

אבל כפי שכולנו מבינים, לא כל המלונות נולדו שווים וקיימים ביניהם הבדלים מסוימים. הנה כמה קריטריונים להתייחס אליהם בבדיקת המלון הספציפי ביעד הנסיעה:

חוויית השינה

גם אם אתם מתכננים בילויים סוערים מידי ערב, המיטה היא האלמנט החשוב ביותר שיקבע את איכות הבילוי המדויקת ואת התחושה האישית שלכם מהנופש כולו. כדאי להתמקד בגודל המיטה, סוג המזרון וכמובן סוג המיטה עצמה (במלונות רבים מחברים בין שתי מיטות יחיד כתחליף למיטה זוגית).

אם קשה לכם להירדם במקום חדש או שאתם באמת מחפשים את המקום הטוב והמפנק ביותר לנוח בו, אל תתפשרו על חדר איכותי ומשודרג.

רמת הניקיון

החשש העיקרי של הנופשים הוא במפגש עם חדר מלוכלך, מוזנח ואפילו כזה שמכיל סכנה בטיחותית. גם הפגם הקטן ביותר עשוי להדיר שינה מעיניכם ולחבל בשהות ולכן מומלץ לשאול את קבלת המלון לשעות הניקיון בחדרים ולהתרשם מהמלצות של אורחים קודמים. רשת מלונות גדולה ומוכרת מגדילה את הסיכויים לקבל חדר עם רמת ניקיון טובה.

המחיר

הגענו לפרמטר החשוב ביותר, שקובע כמה תשקיעו במלון ביחס לחופשה הכוללת ועד כמה הוא צפוי לנגוס מתקציב הטיול באופן כללי. כדי לענות על סוגיית המחיר המדויקת, הזינו את תאריכי החופשה וכמות האורחים לכל אחד מהמלונות והשוו בין החדרים והתעריפים. ניתן גם להיעזר באתר להשוואת מלונות שבו תזינו את שם המלון המדויק ותקבלו את כל המחירים הקיימים בעבורו.

השוואת רשתות מלונות בחו"ל ובארץ

מאות רשתות פועלות ברחבי העולם ומפעילות מלונות הפונים לקהלים שונים, העדפות אפשריות לחופשה ורמת בידול כזו או אחרת ממלונות אחרים (למשל הקרבה למיקום מרכזי, מלון עסקים, מלון לזוגות בלבד וכו').

כדי שתוכלו לזהות בקלות את המלונות המשויכים לרשת ספציפית, הנה כמה מהבולטים והמרכזיים של כל אחת, המחזיקים בסטנדרט גבוה:

שם הרשת מלונות מרכזיים מקבוצת הרשת
ישרוטל רויאל ביץ', המלך שלמה, אגמים, רויאל גרדן, יערות הכרמל, סי טאואר.
פתאל קולקציית המלונות לאונרדו, NYX, Star Inn, הרודס.
הילטון הילטון תל אביב, Hilton Dubai Palm Jumeirah, Hilton London Wembley, Hilton Niagara Falls.
שרתון Four Points by Sheraton Coral Gables,

Sheraton Abu Dhabi Hotel & Resort, Sheraton Batumi Hotel, Sheraton Rhodes Resort.

בסט ווסטרן Best Western Premier, Magnolia Pointe, BW Signature Collection, Crown Columbia Hotel, Zante Park Resort & Spa.

רק עוד כמה טיפים קטנים לחופשה מנצחת:

חשבו על סגנון המלון

האם מדובר במלון שמשקף חוויה זוגית או משפחתית? האם הוא מעוצב בסגנון שמושך אתכם או שאתם לא מגלים בו עניין? האם עצם קיומן של 4 מסעדות בתוך המלון מדבר אליכם באופן מיוחד? האם באמת תתעוררו מוקדם בבוקר כדי להתאמן בחדר הכושר?

אמנם גלריית המלון מושכת מאוד את העין, אך היא לא העיקר. התמקדו במה שחשוב, מה שאתם אוהבים ובאופן שבו החופשה שלכם באמת תתנהל.

לוקיישן הוא הכל

במיקום מרכזי או דווקא מרוחק, הכי קרוב לאתר החלומי שלשמו הגעתם או סולידי ופסטורלי בטבע הפתוח. המלון שלכם מוכרח להימצא בנקודה אסטרטגית מבחינתם ולשרת במדויק את הדרך שבה חיפשתם להתארח ואת מה שאתם מצפים למצוא בסביבה.

ומה עם ארוחות?

אוכל הוא תכלית הכל במלון מפנק ומושקע. חפשו המלצות על הארוחות במלון, על הסגנון והמבחר. בדקו גם את סוגיית הכשרות אם היא חשובה לכם ואת המסעדות ובתי הקפה שנמצאים בסביבה.

מלון עם נוף לים
מה הנוף שתרצה לבוקר?

בשורה התחתונה:

בחירת מלונות בחו"ל מסתכמת ב"קליק" קטן של התאמה, אך השוואה חכמה תעזור לכם לוודא שזהו המקום הטוב ביותר בעבורכם ושמניב לכם את התועלת הרבה ביותר מהחופשה. אנו ב-iShield מקווים שעזרנו באיתור המלון המושלם ומאחלים לכם חופשה נעימה, מפנקת ובטוחה.

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן