הודו ביטוח נסיעות לחו"ל

לפני רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל כדאי לדעת כי הודו היא מוקד תיירותי אטרקטיבי מאוד לתיירים מכל רחבי העולם. אם בעבר הגיעו אל הודו בעיקר מטיילים צעירים שבאו לטיול תרמילאים, היום פוקדים את הודו מבקרים מכל הגילאים בני כל הגילאים בוחרים לצאת לחופשה בהודו, אשר יודעת להציע תערובת ייחודית של רוחניות, טבע, אטרקציות, תרבות מרתקת ועוד.

הודו היא ארץ ענקית של ניגודים, טבע סוער ועמקים שופעים, כל הפשטות הזו מגיעה לצד ערים צפופות בהן עם אזורי ענק של עוני קשה, הרבה קדושה ורוחניות לצד טומאה וגשמיות, בריאות פיזית ונפשית במקביל לתברואה ירודה, ולא חסרות בה מחלות, קל מאוד לחטוף טפיל, וירוס או חיידק קשה מהאוכל או מהסניטציה הלקויה. על כן, הנוסעים להודו חייבים לוודא שיש להם ביטוח נסיעות לחו"ל מתאים לטיול מסוג כזה. פספורט קארד, מציעה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל המותאמות להודו, ובעצם לאור הביקוש והפופולאריות של היעד הרחוק הזה, נוצרה פוליסת ביטוח נסיעות להודו – שכוללת בתוכה את הכיסויים המורחבים הנדרשים לטיול במדינה האוריינטלית הזו שמושכת אליה כל כך הרבה מטיילים מישראל ומכל רחבי העולם.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

עכשיו נשאלת השאלה, איך תדעו אם מדובר בביטוח שנותן מענה מתאים לכל סוג של אירוע או תקרית שעלולים להפתיע אתכם במהלך המסע שלכם בהודו? הכנו סקירה שתסייע לכם להבין איך תבחרו ביטוח נסיעות להודו, מה חשוב שהפוליסה תכלול ועל איזה דברים להתעכב.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל כיסוי מקיף אשר קיימת אפשרות להרחיב עוד יותר, במידת הצורך

השהייה בחו"ל, בעיקר במדינה גדולה כל כך כמו הודו שאיכות הטיפולים בה היא לא מהמתקדמות בעולם ובטח שמוטלת בספק לעומת הרפואה המערבית המתקדמת (מה גם שהמרחק בין מקיום המטיילים לבין בית החולים הקרוב כרוך לעיתים בנסיעה של ימים), הופכת את עניין ההחלטה על ביטוח נסיעות לחו"ל מתאים לבחירה מהותית. כולנו רוצים לחזור בריאים ושלמים, ויחד עם זאת במקרים בהם אין ברירה וחייבים לקבל לטיפול רפואי במהלך טיול בהודו – ודאי תרצו לדעת שתקבלו את הטיפול מ צוות מקצועי ושכל עלויות הטיפול, כולל הטסה לארץ על רקע סיבה רפואית, במקרה הצורך, לא יחולו עליכם. משום כמובן שמדובר בעלויות גבוהות מאוד.

אפשרות נוחה יותר להפעלת ביטוח נסיעות לחו"ל במקרה הצורך, חס חלילה, היא ביטוח הנסיעות של פספורט קארד המציע  לכם שימוש בסוג של כרטיס אשראי אשר בעת הצורך תוכלו להפעילו באופן ישיר כדי לממן את כל ההוצאות הרפואיות, מבלי להוציא שקל מהכיס שלכם.

במרבית המקרים, יהיה חכם להרחיב את פוליסת הנסיעות הרגילה, על פי הצורך – כך למשל תרמילאים שמתכוונים לצאת לטרקים ארוכים ומאתגרים ביעדים מבודדים, חייבים להרחיב את הכיסוי על מנת שהפוליסה תכלול גם את תחום הספורט האתגרי, שירות איתור במקרה של אבדן קשר, וחילוץ יבשתי אווירי או ימי.

 

פספורטכארד ביטוח נסיעות

 

בעיות שעשויות להפתיע במהלך טיול בהודו

בעיה שתישמע מצחיקה אולי אבל יכולה להסתבך מהר מאוד ולהגיע למצבים חמורים, היא קלקול קיבה. מרבית המטיילים בהודו, ובייחוד אלה שמטיילים עם תקציב מצומצם, יסבלו במוקדם או במאוחר מקלקול קיבה קשה. לרוב המחלה מסתכמת ביומיים או שלושה של ריצות תכופות לשירותים, אבל לפעמים קלקול קיבה יכול לגרור שלשולים והקאות אינטנסיביים וקשים עד שיתעורר צורך בקבלת עירוי נוזלים או טיפול תרופתי שוטף.

שימו לב – קלקול קיבה חמור כפי שלא אחת קורה למטיילים בהודו. עשוי להסתבך ולגרום לזיהום קשה במעיים. טיפול רפואי פרטי הוא יקר מאוד בהודו. וזו סיבה נוספת לכך שהכרחי לדאוג לביטוח נסיעות להודו שיספק פתרון הולם לכל מקרה ותרחיש.

לטייל להודו בראש שקט

לאור שלל התקלות הפוטנציאליות שתיארנו עד כה. נשאלת השאלה – כיצד בכלל אפשר ליהנות מטיול כזה מבלי שנצטרך לחשוש כל הזמן מאירועים שיגרמו לנו הוצאות גדולות בלתי מתוכננות? (אבדן כבודה למשל, צורך בטיפול רפואי וכדומה); כאשר רק ביטוח נסיעות להודו המספק כיסוי מתאים לאופי הטיול שאנו מתכננים לערוך יאפשר לנו לטייל בראש שקט. בידיעה שלכל תקלה העלולה לפקוד אותנו יש לנו פתרון מן המוכן.

כמו כן, על כל מי שמתכנן טיול בהודו. להחליט אילו חיסונים לעשות מבין כל החיסונים שמשרד הבריאות ממליץ לקבל.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

ביטוח נסיעות לחו"ל להודו – כיסוי מקיף למטיילים במזרח הרחוק בתקופת הקורונה

כידוע, עלותם של שירותים רפואיים בחו"ל יקרה ביותר ועלולה לחשוף אותך להוצאות בלתי צפויות רבות. כדי שלא תשא בהוצאות גבוהות אלו חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רחב המכסה אותך ודואג לך במקרה רפואי בחו"ל.

 

עיקרי פוליסת ביטוח נסיעות להודו

הטסת מלווה למקום אשפוזו של המבוטח בחו"ל

כיסוי להוצאות רפואיות ואשפוז בחו"ל, כולל נגיף הקורונה

כיסוי להוצאות שהייה מעבר לתקופת הביטוח במקרה של בידוד בחו"ל

הטסת מלווה למקום אשפוזו של המבוטח בחו"ל

כיסוי להוצאות רפואיות ואשפוז בחו"ל, כולל נגיף הקורונה

כיסוי להוצאות שהייה מעבר לתקופת הביטוח במקרה של בידוד בחו"ל

כיסויים נוספים מומלצים

כיסויים נוספים מומלצים

מטען (כבודה) – כולל כיסוי למכשיר הסמארטפון

קיצור וביטול נסייעה כולל עקב קורונה

מטען (כבודה) – כולל כיסוי למכשיר הסמארטפון

קיצור וביטול נסייעה כולל עקב קורונה

כיסויים בהתאמה אישית

כיסויים בהתאמה אישית

הרחבה למצב בריאותי קיים (יציב)

ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור

ספורט חורף וספורט אתגרי

על מנת להתמודד עם האתגרים יוצאי הדופן של תקופת הקורונה. חברות ביטוח שונות הרחיבו את הכיסוי הניתן למבוטחים לקראת נסיעה. כך שהפוליסה תספק מענה בסיסי במקרה של קיצור ו/או ביטול נסיעה בשל הקורונה (השלכות המגיפה).

שימו לב שכיסוי כזה יספק מענה למקרים הבאים:

רכישת ההרחבה לביטול וקיצור נסיעה במקרים של מגיפה. אתם תהיו זכאים להחזר הוצאות במידה ותיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אחד מהמקרים הבאים:

1.אם תידבקו בנגיף לפני הנסיעה –  במקרה זה תקבלו החזר הוצאות.

2.במידה ו תתגלו כחולים במחלת חום או כבעלי סימפטומים שונים בבדיקות הנערכות בשדה התעופה .

3.אם תצטרכו להיכנס לבידוד עד 14 ימים לפני הנסיעה

הכיסוי רלוונטי בכל מקרה שאירע לכם כמבוטחים. או בכל מקרה שאירע לבני המשפחה הגרעינית ו/או למלווה. בכפוף לרכישה של ההרחבה בפוליסת ביטוח הנסיעות.

דרך ishield סוכנות לביטוח תוכלו לרכוש ביטוח המותאם לאופי הטיול/ נסיעה שלכם!

רוצים לקבל את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבור ביטוח נסיעות לחו"ל? צרו אתנו קשר

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן