איה נאפה טיולי משפחות וחופשה לצעירים

איה נאפה כמו שלא הכרתם – ishield ביטוח נסיעות לחו"ל

איה נאפה הייתה בעבר כפר דייגים נידח במחוז פמגוסטה בדרום-מזרח קפריסין, והפכה עם השנים לעיירה תיירותית עם הרבה מועדונים, ברים ומסיבות שמושכות למקום צעירים מכל רחבי אירופה,. אבל איה נאפה היא ממש לא רק עיר למסיבות, אלא גם יעד מוביל למשפחות שנהנות מהחופים היפים, בתי המלון הנהדרים שחלקם מציעים הרבה פעילויות גם לילדים, המסעדות הטובות והאטרקציות שמתאימות לכל הגילאים.

אזור איה נאפה מתאפיין בחופים מרהיבים, מזג אוויר חם ושמשי ואווירה של נופש. וגם אם הגעתם לקפריסין במהלך הפלגת נופש ים תיכונית ואתם עוגנים באי לזמן קצר, כדאי להגיע לכאן ולו כדי ליהנות מהחופים הנהדרים או מטיול רגלי בשמורת הטבע קייפ גרקו שממזרח לעיירה.

וכיוון שמתחמי הבילוי במרכז העיירה מתחילים לפעול רק לאחר חצות, משפחות הנופשות באיה נאפה יכולות לבלות יום נהדר בחופים ובאטרקציות אחרות, מבלי להיתקל בבני הנוער החוגגים שסוגרים את הלילה במועדונים.

 

אטרקציות משפחתיות באיי נאפה

עולם המים – פארק המים עולם המים  הוא מקום בילוי נהדר לכל מי שאוהב מגלשות ואקשן רטוב, ממתבגרים ועד משפחות עם ילדים בגילאים שונים. זה אחד מפארקי המים  הגדולים ביותר באירופה, ויש בו הרבה  בריכות, מגלשות, מגוון מתקנים ושעשועי מים שונים.

בין השאר יש כאן בריכות פעילות לפעוטות, מתקני שעשועים במים, בריכות גלים, מגלשות קמיקזה ועוד. תוכלו בקלות לבלות כאן יום שלם בכיף.

שייט בים – פעילות מתבקשת שמגיעים לעיירת נופש על חוף הים. תוכלו לבחור בין הפלגות קצרות (מתאים יותר לילדים צעירים) או הפלגות של יום שלם. האפשרויות הן כמעט אינסופיות: אפשר לצאת להפלגה לאורך החופים בספינה אשר עוצרת מדי פעם ומאפשרת לנוסעים לרדת למים לשחייה, או לצפייה בדגים בעזרת מסכה ושנורקל.

סירה עם רצפה שקועה בתוך המים וחלונות זכוכית שמציעים  להשקיף על החיים שמתחת למים מבלי להירטב כלל (אידיאלי למשפחות עם קטנטנים) שייט באניית פיראטים, שמכונה הפנינה השחורה (Black Perl), שהיא שחזור של הספינה מהסרט "שודדי הקריביים" ועוד.

אחת האפשרויות לשייט שהיא בין הנעימות ביותר, ומתאימה גם לזוגות, תיקח אתכם מאיה נאפה אל קייפ גרקו , שם תיהנו מנופים יפהפיים של מצוקים, גשר טבעי ומפרצים נסתרים.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

חופים יפים לצעירים ולמשפחות

איה נאפה מציעה חופים חוליים רחבים. יש חופים שאהובים יותר על צעירים. עם הרבה מסיבות חוף ופעילויות של ספורט ימי, ויש גם חופים שקטים ורגועים יותר המתאימים למשפחות. האזור בין איה נאפה לעיירת הנופש הסמוכה פרוטארס רצוף בהרבה מפרצים קטנים ובמערות ימיות – אזור פשט מקסים לרחצה, שיזוף, וצלילה.

ברוב החופים תמצאו מיטות שיזוף להשכרה. מבחר מתקני הצללה, טברנות שמחות עם אוכל טעים, בתי קפה ועוד. חובבי האקסטרים יוכלו למצוא בחלק מהחופים מתחמים של קפיצת בנג'י ומצנחי ים.

חוף ניסי (Nissi Beach) הוא החוף הפופולרי ביותר באיה נאפה. בקיץ כדאי להקדים להגיע אל החוף על מנת למצוא מקום פנוי. בחוף ניסי מתקיימות מסיבות חוף מוצלחות והבר שבו הוא אחד ממקומות הבילוי המבוקשים באזור.

חוף קונוס (Konnos Beach) הוא אחד החופים היפים בקפריסין. דבר שהופך אותו לחביב על המקומיים והתיירים כאחד. ההרים הסמוכים יחד עם המים התכולים הצלולים יוצרים תמונת נוף מרהיבה.

חוף מקרוניסוס (Makronissos) דומה לחוף ניסי. אך כיוון שהוא מרוחק מעט מהמרכז הוא פחות עמוס, דבר ההופך אותו אידיאלי למשפחות.

חוף סנדי ביי (Sandy bay beach). הממוקם בין שתי לשונות יבשה. זוכה לפופולריות רבה בקרב משפחות בשל היותו שקט ורגוע יותר בהשוואה לשאר החופים.

 

קצת טבע – קייפ גרקו

אחד האתרים היפים ביותר לטיול באזור איה נאפה הוא רצועת החוף הפראית והסלעית של קייפ גרקו (Cape Greco). זוהי שמורת טבע, הנמצאת על לשון יבשה בפינה הדרומית-מזרחית ביותר של האי. ויש בה מסלולי הליכה שעוברים בנופים מקסימים ביותר. אידיאלי לחובבי טבע ולצלמים. להשלמת החוויה כדאי לצלול בקרבת החוף (אפשר עם שנורקל). נצלו את ההזדמנות לבקר גם במפרץ קונוס הסמוך, המרהיב כמעט באותה מידה ופחות עמוס במטיילים.

 

פארק הפסלים היפה

פארק יחיד מסוגו שבו מוצגים, לאורך שביל הליכה יפה, פסלים  של אמנים מקומיים ובינלאומיים. הכניסה לפארק היא ללא עלות והוא פתוח בכל שעות היממה. כדאי להגיע לכאן בשעות הבוקר או אחר הצהריים, כשפחות חם, ולטייל בין הפסלים היפים.

אתרים היסטוריים באיה נאפה

למרות שאיה נאפה היא לחלוטין עיירת נופש תוססת, ומאוד חיה את ההווה. במהלך החופשה כדאי שתקדישו קצת זמן גם לעבר של האזור. במרכז העיירה ישנו מנזר עתיק, ובו נמצאים קברי מקרוניסוס. שזהו בעצם אתר קבורה עם קברים שחצובים בסלע ויש גם מקדש עתיק.

מוזיאון תלסה מציג את ההיסטוריה של קפריסין מהזווית של הים התיכון. במוזיאון הנהדר הזה מוצגים מבחר מאובנים, אביזרים וחפצים מתקופת האבן, תכשיטים מתקופות עברו. שחזור של ספינות עתיקות וכיוצא בזאת. כמו כן מתקיימות במוזיאון תערוכות מתחלפות שקשורות באי ובעולם הים.

לא לשכוח לעשות לאיה נאפה ביטוח נסיעות מותאם אישית

כפי שידוע לכולם, עלות שירותים רפואיים בחו"ל היא יקרה מאוד. ויכולה להוביל אתכם להוצאות גבוהות שאינן צפויות. על מנת שלא תיאלצו לשאת בהוצאות גבוהות במקרים כאלה. חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רחב שיעניק לכם כיסוי מרבי אתכם וייתן מענה בכל מקרה רפואי בחו"ל.

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן