לונדון – שופינג פאבים מוזיאונים וכדורגל

שופינג פאבים מוזיאונים וכדורגל ואטרקציות וביטוח נסיעות לחו"ל ללונדון מותאם לאופי הטיול

לונדון היא בין הערים שאפשר לנסוע אליהן שוב ושוב, ואף פעם לא יימאס. לונדון מציעה כל כך הרבה, והכל מהכל. תרבות, מוסיקה, הצגות תיאטרון מדהימות ומחזות זמר סוחפים, מופעים, אטרקציות, אתרים היסטוריים (וההיסטוריה פה מעניינת ומפולפלת במיוחד הודות למשפחת המלוכה) אנשים אדיבים, אוכל מעולה (לא רק אוכל אנגלי, אלא גם היצע מסחרר של מסעדות מהיוקרתיות ביותר ועד לפשוטות ביותר, ואוכל אותנטי בשווקים ממטבחים בכל רחבי העולם), תוסיפו לזה פארקים ירוקים ויפהפיים, פאבים קלאסיים, המון מקומות לבילויים רומנטיים או משפחתיים, שופינג בלי סוף מחנויות מותגי יוקרה ועד רשתות מקומיות או חנויות וינטאג', והמון שווקים מגניבים ושלל חנויות מיוחדות. בגלל המגוון המסחרר הזה, כדאי לכם להגיע ללונדון מוכנים על מנת לא לבזבז זמן יקר או כסף. אספנו עבורכם טיפים חשובים לטיול בלונדון – כל מה שיעזור לכם לדעת איפה כדאי לבלות, מה הכי שווה לראות, מה לאכול, ובעיקר איך להפיק את המיטב מהביקור בעיר המדהימה הזו.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

לונדון המושלמת – טיפים לטיול בעיר המעניינת ביותר באירופה

איך להתנייד בלונדון

לונדון היא עיר גדולה מאוד המחולקת לאזורים/שכונות, ושמציעה הרבה אטרקציות המפוזרות בכל רחבי העיר. אם אתם מתכננים להגיע לעיר לכמה ימים ספורים בלבד, מראש נאמר -אל תנסו להגיע אל כל האטרקציות, ואל תנסו לראות את כל העיר  כדי לא לבלות את מרבית החופשה בנסיעות באוטובוס התיירים או בטיוב (הרכבת התחתית של לונדון).

אם חשבתם במקרה לשכור רכב, לא מומלץ לשכור לעשות זאת, הנהיגה בתוך לונדון כרוכה בהרבה פקקים, ואין חניה. במקום זאת בחרו בתחבורה הציבורית, בהליכה ברגל או ברכיבה על אופניים, אפשר גם לשלב ביניהם.

האמת שכל כך נוח וקל להתנייד בטיוב, שאין אלטרנטיבה מוצלחת מזו להסתובב בין המקומות השונים בלונדון. יום אחד תוכלו לוותר על הטיוב ולרכוש כרטיס לאוטובוס התיירים (יש כחול ואדום, כל אחד מהם נוסע במסלול שונה), ולהתרשם מהעיר תוך כדי נסיעה. אבל בגדול הטיוב הוא אמצעי התחבורה הציבורית הנוח והמאורגן ביותר שתוכלו לדמיין.

כרטיס London Pass – מקנה נסיעה חופשית בתחבורה הציבורית בכל פעם לפרק זמן מוגדר מראש, הכרטיס כולל עליה ללא תשלום לאוטובוס התיירים וכניסה בחינם לאטרקציות הנחשבות בעיר, כמו הלונדון טאוור, טירת ווינדזור, קתדרלת סנט פול, גן החיות של לונדון, הקיו גארדנס, שייט בנהר התמזה ועוד. נוסף על כך הכרטיס מקנה דילוג על תורים בכמה מאתרי האטרקציות הפופולאריים.

הרכבת התחתית של לונדון – הטיוב, פועלת במהלך השבוע החל משעות הבוקר המוקדמות ועד חצות.

כרטיס התחבורה Oyster Card הוא כרטיס נסיעה נטען שתקף לכל אמצעי התחבורה הציבורית והוא מומלץ מאוד כי הוא מוזיל באופן משמעותי (לפעמים אפילו ב-חמישים אחוז הנחה) את עלויות הנסיעה (וגם יחסוך לכם את ההמתנה בתורים לקופות).

ילדים מתחת לגיל 11 יכולים לנסוע בתחבורה הציבורית ללא תשלום, אך חובה בליווי מבוגר.

האוטובוס נוסע בשלושה מסלולים ברחבי העיר. מומלץ מאוד למי שקצר בזמן.

 

לונדון מנצחת מבחינת אטרקציות ופעילויות שונות 

רשימת האתרים שאסור לכם להחמיץ בביקור ראשון בלונדון

גלגל הענק ה'לונדון איי', מצודת לונדון, קתדרלת סנט פול, כנסיית ווסטמינסטר, ארמון בקינגהאם (נסו להגיע בזמן לחילופי משמר המלכה), הביג בן ובתי הפרלמנט, הייד פארק, קיו גארדנס, ארמון קנזינגטון והגנים, כיכר פיקדילי, כיכר טרפלגר, קובנט גרדן, מוזיאון הטייט מודרן.

התצפיות היפות ביותר בעיר

גבעת פרימרוז, לונדון איי, מגדל השארד, הטאוור ברידג',  קתדרלת סנט פול.

מוזיאונים ואתרים מעניינים

לונדון מרכזת מבחר מוזיאונים מדהימים, בין הנחשבים ביותר בעולם. מרבית המוזיאונים והגלריות פתוחים מדי יום בשעות 18:00-10:00.

מוזיאוני הטייט מודרן והטייט בריטיין הם שני המוזיאונים החשובים של לונדון, ובדרך תוכלו גם לשוט ב-Tate Boat המקשרת בין שני המוזיאונים.

אולפני וורנר – עולמו של הארי פוטר

מעריצי הארי פוטר (וביננו, מי לא אהב את הארי פוטר?) ייהנו מאוד מסיור מקיף באולפני וורנר שם אפשר להתרשם מהרבה תפאורה ותלבושות שהיו חלק בסרטי הארי פוטר. תוכלו ללמוד על אפקטים מיוחדים שנעשו בסרטים, לבקר בסטים המקוריים בהם חלק מהסרטים צולמו,, כולל האולם הגדול של הוגוורטס, סמטת דיאגון, המעבדה של פרופסור סנייפ, בנק גרינגוטס ועוד.

כדורגל

אוהדי הכדורגל ייהנו מסיור ב- Stamford Bridge, שהוא אצטדיון הבית של קבוצת הכדורגל צ'לסי, או באצטדיון האמירויות, שהוא אצטדיון הבית החדש יחסית של קבוצת הכדורגל ארסנל.

הסיורים עוברים בחדרי ההלבשה, חדר התקשורת, מסדרון מעבר השחקנים ועוד.

שייט בנהר התמזה

שייט על נהר התמזה הוא חוויה שמאפשרת לראות את לונדון מזווית אחרת. תוכלו לשלב בשיט גם ארוחת ערב, לבחור בשייט בסירה מהירה, שייט בסירת תיירים המאפשר לעלות ולרדת בכמה תחנות לאורך התמזה, ואפילו שייט בקיאק אם ממש בא לכם להיות אמיצים.

עם ילדים כדאי לעלות על ה-London Duck – שהוא אוטובוס אמפיבי הנוסע ביו האתרים המרכזיים של לונדון, ולאחר מכן נכנס לנהר לשייט מהנה.

בביקור חוזר בעיר מומלץ מאוד להצטרף לאחד מסיורי ההליכה המעניינים שמוצעים בעיר, כמו סיור הארי פוטר, סיור שרלוק הולמס, סיור העוקב אחר רוחות הרפאים של העיר ועוד.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

מרכז קולינרי בהתהוות – אוכל ומסעדות בלונדון

אכלו בפאבים, אכלו במסעדות, אכלו בבתי הקפה הקטנים באזור אוקספורד. אכלו אוכל מהיר, בשביל המאכל המקומי הפופולארי פיש אנד צ'יפס, כדאי ללכת לאחד הפאבים הלונדוניים וליהנות מפיינט של בירה טובה ליד.  זול טעים ומשביע.

נסו את אחת מהמסעדות ההודיות הרבות שיש בעיר – ההמלצה שלנו מסעדת 'דישום'.

בנוסף אל תוותרו על ביקור בשווקי האוכל המצוינים והמדהימים של לונדון.

תה המנחה הוא מסורת בריטית ידועה ובלונדון, ממש לא מזלזלים בה. בעיר יש קרוב ל-300 בתי קפה ומלונות בהם תוכלו ליהנות מארוחת תה מנחה ממש לפי הספר, שכוסות תה משובח מלווה במבחרכריכונים מעוצבים, סקונס שונים (מאפה אנגלי), עוגיות שורטברד,  עוגות קרם ושאר פינוקים.  אם בא לכם לשדרג את ארוחת תה מנחה על רקע נוף עוצר נשימה, נסו את מגדל השארד, את מסעדת Botanical שנמצאת בלב הקיו גרדנס, או את H10 Waterloo Sky Bar.

 

לוח אירועים קבועים בעיר לונדון

ינואר – תהלוכת NEW YEAR'S EVE ברחובות לונדון

אפריל – המרתון הרשמי של לונדון

אפריל – מרוץ סירות בנהר התמזה

מאי – תערוכת הפרחים בצ'לסי

יוני/יולי – פסטיבל העיר לונדון – פסטיבל שלכם הכולל קונצרטים, הופעות ותערוכות שונות ברחבי העיר

יוני/יולי – טורניר הטניס היוקרתי ווימבלדון

יולי-ספטמבר – פסטיבל קיצי עם קונצרטים קלאסיים באולם הרויאל אלברט הול ובפארקים ברחבי העיר

אוגוסט – קרנבל חגיגי בנוטינג היל

ספטמבר – שבוע האופנה של לונדון

אוקטובר – פסטיבל הסרטים של לונדון

נובמבר – ליל המדורות.  מדורות, זיקוקים ומסיבות מסעירות ברחבי העיר

 

לונדון היא המקום האולטימטיבי לשופינג

רחוב אוקספורד (Oxford) הוא בין הרחובות הנחשבים ביותר לשופינג בכל העולם, עם יותר מ-300 חנויות אופנה מובילות של מותגי יוקרה ורשתות בינלאומיות כמו פרימארק, דורותי פרקינס וטופשופ, זארה ו-HM. מלבד זאת כמובן שתמצאו באוקספורד גם את בתי הכלבו המיתולוגיים כמו סלפרידג'ס, ואיך אפשר בלי סניף ענק של מארקס אנד ספנסר.

הרחוב מוצף באנשים תמיד, ובמיוחד בסופי השבוע, אבל זו חוויה שאי אפשר לוותר עליה.

רחוב בונד  מפורסם בריכוז הגבוה של חנויות יוקרה כמו טיפאניס ועוד חנויות של בתי אופנה מובילים כגון ברברי, שאנל ולואי ויטון.

הקובנט גרדן הוא אחד ממתחמי השופינג והבילויים העתיקים והבולטים בלונדון, ובו מבחר חנויות אופנה של רשתות בינלאומיות וגם שך מעצבים צעירים, חנויות קונספט ייחודיות, דוכני מזכרות, חנויות תכשיטים בעבודות יד והרבה מסעדות טובות.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל ללונדון בהתאמה אישית

ביטוח נסיעות לחו"ל לונדון הוא ההבטחה שתהיו מוגנים מכל בחינה אפשרית בעת השהיה שלכם בחו"ל.

עלות שירותים רפואיים בחו"ל היא יקרה מאוד, ויכולה להוביל אתכם להוצאות גבוהות שאינן צפויות.

 

עיקרי ביטוח נסיעות לחו"ל ללונדון

הטסה של מלווה מהארץ למקום האשפוז של המבוטח בחו"ל

כיסוי למכלול הוצאות רפואיות ו/או אשפוז בחו"ל

כיסוי להוצאות שהייה כאשר השהייה מתארכת מעבר לתקופת הביטוח

כיסויים אחרים מומלצים במידת הצורך:

מטען (כבודה) – כולל כיסוי למכשיר הסמארטפון ולמחשבים ניידים

קיצור וביטול נסיעה לחו"ל כולל עקב מגפה

הרחבה למצב בריאותי קיים (אך יציב)

ביטול השתתפות עצמית בהשכרת רכב

 

דרך ishield ביטוח תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ללונדון משתלם ומותאם לנסיעה שלכם!

רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל ב- Ishield המרכז לביטוח נסיעות המשווקת ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד, הפניקס smart travel, הראל first class, במחיר המשתלם ביותר בישראל, אנחנו ב-ishield  ביטוח מאמנים בשירות מהיר ומקצועי למבוטחינו בכל שעות היממה, ובנוסף אנו זמינים ללקוחותינו השוהים בחו"ל 24/7 ב-whatsapp

ולזכור, גם בארץ רחוקה, טוב שיש מישהו קרוב, ishield ביטוח.

אל תמהרו לסגור ביטוח נסיעות, קבלו הצעה מתאימה ומשתלמת ביותר עבור ביטוח נסיעות לחו"ל >> צרו אתנו קשר

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן