אנגליה – כל מה שיש לאנגליה המדהימה להציע למטיילים

כל מה שיש לאנגליה להציע למטיילים, וגם ביטוח נסיעות לחו"ל לאנגליה מתואם לאופי הנסיעה

מדינת אנגליה אם תרצו, היא הרבה יותר מעיר הבירה המדהימה שלה – לונדון.

בריטניה חובה בתוכה את הכפרים היפהפיים של קוטסוולדס, החופים הפראיים של מחזור קורנוול, האגמים הפסטורליים של קומבריה, ועוד טירות נושנות עתיקות, גנים קסומים פורחים, עיירות מימי הביניים וכרי מרעה ירוקים הנמשכים עד אינסוף.

כשאומרים בריטניה לרובנו עולה בעיקר העיר לונדון, שהיא לא פחות ולא יותר ה'ניו יורק' של אירופה. אך למרות שלונדון היא באמת יותר מעיר ויותר עולם ומלואו, יש לאנגליה הרבה יותר להציע מלבד הבירה התוססת. החלט מטירות עתיקות על רקע גבעות ירוקות, כפרים ציוריים, ערים היסטוריות, אגמים וגנים מטופחים וחופי ים סוערים. בכתבה זו הכנו מדריך לשלושה אזורי טיול מומלצים באנגליה (כמובן שיש עוד אזורים מומלצים ומעניינים) : דרום-מזרח אנגליה, מזרח אנגליה, ואזור דרום-מערב אנגליה.

דרום-מזרח אנגליה

אזור דרום-מזרח אנגליה הוא אחד מאזורי הטיול המוכרים והפופולאריים ביותר במדינה, בעיקר משום שבו נמצאת העיר לונדון. אך גם מחוץ ללונדון, תוכלו לגלות באזור זה אזור ערים היסטוריות מרתקות, טירות, יערות, וגבעות ירוקות ציוריות. אלו כמה מהמוקדים הבולטים בדרום-מזרח אנגליה:

 

לונדון בירת אנגליה

לונדון היא בלי צל של ספק אחת הערים הכיפיות והמרתקות בעולם.

העיר לונדון משלבת באופן יוצא דופן היסטוריה ומסורת קפדנית, לצד מודרניזם עדכני. בלונדון תתוודעו לארמונות, וביניהם כמובן שני הארמונות המרכזיים של משפחת המלוכה, בקינגהאם וקנזינגטון. כנסיות מרשימות והיסטוריות, הרבה אתרים היסטוריים מרתקים, מוזיאונים – בין הטובים בעולם, פארקים יפהפיים עצומים, וכיכרות שוקקות חיים. כל זאת ועוד בא יחד עם היצע רב ומסחרר של אירועי תרבות, חנויות מדהימות, מבחר שווקים שאסור לפספס, פאבים מצוינים , מסעדות נהדרות וסצנת חיי לילה סוחפת של מסיבות, מועדונים וברים.

 

אוקספורד

העיר האקדמית היפה אוקספורד נמצאת במרחק של כשעה נסיעה מלונדון, והיא ראויה לביקור של יום אחד או אפילו יותר.

האטרקציה המרכזית באוקספורד היא האוניברסיטה היוקרתית המפורסמת, שהיא מהאוניברסיטאות העתיקות בעולם. באוניברסיטאת אוקספורד נמצאת ספריית בודליין הידועה. מתחם האוניברסיטה מציע  גם מוזיאונים מצוינים, ביניהם מוזיאון לאמנות ולארכאולוגיה, ומוזיאון לטבע.

מחוץ לעיר תוכלו ליהנות הנופים הפסטורליים של מחוז אוקספורדשיר וכן לצאת לשיט קצר בנהר צ'רוול.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

קנט

מחוז קנט קיבל את הכינוי "הגן של אנגליה", וכשמו כן הוא. אזור זה ירוק להפליא, עם גבעות ירוקות ואזורי מרעה שרואים בהם כבשים וסוסים מסתובבים ומלחכים עשב, הרבה חוות כפריות ומטעי פרי.

טירת לידס היא אחת מהאטרקציות הידועות בקנט. זוהי טירה יפהפייה מהמאה ה-11 אשר בנויה על שני איים בלב אגם ובעבר שימשה למגוריו של הנרי השמיני. נוסף על כך ישנה קתדרלת קנטרברי הגותית, והיא מהקתדרלות המרשימות והחשובות בכל בריטניה.

מחוז סאסקס

מחוז סאסקס הוא אחד מהמחוזות הכפריים הנמצא קרוב לעיר לונדון. תמצאו בו כאן גבעות מוריקות, אגמים יפים, גנים ויקטוריאניים וטירות שנראות כאילו נלקחו מסיפורי האגדות, כדוגמאת טירת היבר, טירת בודיאם וטירת ארונדל. אם אתם מטיילים עם ילדים, תוכלו לבקר ביער אשדאון, הידוע כיער המפורסם של פו הדב. תוכלו לקחת את הילדים  לנסיעה ברכבת קיטור עתיקה, ולבלות בפארק החבלים הגדול. ברייטון. ברייטון היא עיר חוף טרנדית שמושכת אליה הרבה סלבריטאים, ומציעה היצע גדול של מוזיאונים מדהימים, פאבים, מסעדות וחנויות מיוחדות.

 

שמורת היער החדש

שמורת היער החדש (New Forest) היא שמורה ענקית המשתרעת על 5פני 80 קמ"ר במחוז המפשיר. בשמורה יש יערות, ערבות וביצות. איילים, פרות וסוסים מסתובבים בה חופשי. מקום קסום. בשמורה יש גם נחלים שאפשר לשוט בהם בסירה או בקאנו, וכמו כן ישנם פאבים כפריים, ובתי תה מסורתיים.

 

דרום מערב אנגליה

אזור דרום מערב אנגליה מציע שילוב מהפנט של נהרות שוצפים בין גבעות מוריקות, חופים פראיים, מעגלי אבנים מסתוריים ועוד תופעות גיאולוגיות ייחודיות.  באזור זה יש גם כמה ערים גדולות ומעניינות, למשל בריסטול ובאת'.

קוסטוולדס

אזור הקוטסוולדס  הוא אזור שנותן ביטוי לאנגליה הכפרית במיטבה.

בין גבעות ירוקות ישנם כפרים קטנים שהבתים בהם בנויים מאבן גיר בצבע זהוב, כבשים רועות באחו, בתי תה כפריים ופאבים עתיקים משובצים פה ושם, שווקי איכרים ומוזיאונים קטנים שביקור בהם מרגיש כמו מסע בזמן. בין הכפרים היפים כדאי לעבור ב- קינגהאם, ביבורי, קאסל קומב וברדון.

באת'

באת' היא עיר המרחצאות באת' השוכנת בעמק נהר אייבון. סביב מעיינות החמים היחידים הקיימים בבריטניה. זוהי עיר הנחשבת כזוהרת, ויש בה אתרי ספא מפוארים ומרחצאות מיוחדים אשר פועלים עוד מהתקופה הרומית. חוץ מזה, תוכלו ליהנות כאן מאדריכלות ג'ורג'יאנית יפה ומשומרת היטב, מוזיאונים מיוחד, כמו מרכז ג'ין אוסטין, בוטיקים יוקרתיים ומגוון חנויות עתיקות.

דורסט

מחוז דורסט ידוע בזכות נופיו הירוקים, וקו חוף דרמטי שלאורכו מצוקים תלולים, קשתות טבעיות, מערות ושלל יצירות מופת שהטבע דאג להיווצרותם.

ממצאים מרתקים רבים, ביניהם  טביעות רגלים ושלדים של דינוזאורים פרה היסטוריים, אחראים לכיוני "חוף היורה" שקיבל אזור החוף של מחוז דורסט. נוסף לזה, בדורסט ישנם מוזיאונים מספר קטנים וייחודיים, כמו מוזיאון הטנקים, ומוזיאון הדינוזאורים, גנים מטופחים ויפים  ועיירות חוף נעימות כמו ויימות'. תמצאו כאן גם אטרקציות לכל המשפחה  כמו פארקי הרפתקאות ועוד.

ביטוח נסיעות לחו"ל

בריטניה – מחוז קורנוול המופלא

קורנוול

אזור נוסף שמפורסם מאוד הוא קורנוול זהו מחוז מבודד עם חופים פראיים הנראים כטרופי רוחות. האווירה השוררת היא  כשל תרבות קלטית מרתקת. האזור משובץ עיירות נמל קטנות וקסומות, ביניהן סנט איבס ופולפרו.

 

סטונהנג'

מעגל האבנים המסתורי סטונהנג' הוא אחד מהאתרים הארכאולוגים המפורסמים ביותר בעולם. האתר אשר מתוארך לשנת 3000 לפני הספירה, בנוי מאבנים עצומות, השוקלות כל אחת כחמישים טון, והן מסודרות במעגל. לא ברור מהי הסיבה לסידור האבנים דווקא במיקום זה, או איך בכלל הן הגיעו לאתר בעידן שקדם להמצאת הגלגל, אך ההשערה הרווחת היא  כי האתר שימש לפולחן

 

נורפולק

מחוז נורפולק גובל בים הצפוני, והוא לחלוטין גן עדן לאוהבי טבע.

המחוז מרושת במבוך של נהרות ואגמים, שזה תענוג של ממש לשוט בהם. כמו כן, יש במחוז נורפולק לא מעט בתי אחוזה מרשימים.

נוריץ', היא בירת המחוז, המתהדרת במרכז עתיק מקסים ובו לא פחות מ-32 כנסיות עתיקות ויפות. מבחינת אטרקציות משפחתיות באזור, ישנם מוזיאון התעופה ומוזיאון ברסינגהם, אשר המוקדש למנועי קיטור ומוקף בגנים יפים וציוריים.

 

לא לשכוח לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לאנגליה מותאם אישית

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ההבטחה שתהיו מוגנים מכל בחינה אפשרית בעת שהותכם בחו"ל.

כפי שידוע לכולם, עלות שירותים רפואיים בחו"ל היא יקרה מאוד, ויכולה להוביל אתכם להוצאות גבוהות שאינן צפויות. על מנת שלא תיאלצו לשאת בהוצאות גבוהות במקרים כאלה, חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רחב שיעניק לכם כיסוי מרבי אתכם וייתן מענה בכל מקרה רפואי בחו"ל.

 

עיקרי ביטוח נסיעות לחו"ל לאנגליה

הטסה של מלווה מהארץ למקום האשפוז של המבוטח בחו"ל

כיסוי למכלול הוצאות רפואיות ו/או אשפוז בחו"ל

כיסוי להוצאות שהייה האורכות מעבר לתקופת הביטוח, במקרה שנדרש בידוד בחו"ל

כיסויים נוספים שאנו ממליצים עליהם, במידת הצורך כמובן:

מטען (כבודה) – כולל כיסוי למכשיר הסמארטפון ולמחשבים ניידים

קיצור וביטול נסיעה כולל עקב מגפה

הרחבה למצב בריאותי קיים (אך יציב)

ביטול השתתפות עצמית בהשכרת רכב

 

דרך ishield סוכנות לביטוח תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לאנגליה המותאם לאופי הטיול/ נסיעה שלכם!

רוצים לקבל את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבור ביטוח נסיעות לחו"ל אנגליה? צרו אתנו קשר

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן