איפה כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

אם אתם מתכננים חופשה, ביקור קרובים או נסיעת עבודה מעבר לים, בוודאי גם אתם תוהים איפה כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל ומי תהיה החברה המתאימה ביותר לפעול מולה ברגעי האמת.

לנו ב- iShield – ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב שתקבלו בנושא מידע אמין ואחראי והנה כל הטיפים שלנו לבחירה מדויקת:

כיום בשוק ביטוחי הנסיעות ניתן למצוא הן את חברות הביטוח המשווקות באופן טבעי ביטוחי חו"ל שונים והן את חברות האשראי ואף קופות החולים שמציעות גם הן כיסויים במחירים אטרקטיביים ואף בחינם, אך לא תמיד בפוליסה שתכסה את על מה שאתם זקוקים לו במסגרת הנסיעה.

ולכן רגע לפני שאתם מתפתים לסגור ביטוח חו"ל בשל העלות הזולה, דעו כי במקרה של מחלה או תאונה חלילה, לא יהיה בפועל מי שיכסה בעבורכם את מלוא ימי האשפוז או חלילה את הניתוח שתזדקקו לו, כך שהנזק הכלכלי בסופו של דבר, בעיקר אם אתם טסים למדינה שבה ההוצאות הרפואיות יקרות, יהיה עצום.

אז איפה כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל ודרך מי?

אם אתם מטיילים הרבה או טסים בשל עבודה בתדירות יחסית גבוהה, אתם בוודאי מכירים את iShield ביטוח נסיעות לחו"ל המתמחה בביטוחי נסיעות מטעם חמשת חברות הביטוח הגדולות בישראל: פספורטכארד, מגדל, כלל, הראל והפניקס.

בשיחה עם סוכני הביטוח של החברה, תקבלו ייעוץ מקצועי לגבי סוג הביטוח שהכי יתאים לכם באופן אישי ושגם ישתלם לכם ביחס לאופי ומטרות הנסיעה. הייעוץ מעניק גם מסגרת בנוגע למה שכל פוליסה תספק לכם בפועל ומכיל שירותי תמיכה והתקשרות זמינים לכל זמן שאתם נמצאים בחו"ל.

איפה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל אם אני כבר בחו"ל?

כמובן שמוטב להקדים את מועד הנסיעה ביצירת הביטוח (בעיקר לטובת ההיערכות המוקדמת לסיטואציות פתאומיות החל ממועד הטיסה ואפילו לפניו, אם בשל נסיבות כלשהן לא תוכלו לטוס ותזדקקו לכיסוי בגין ביטול הנסיעה), אך אפשר ליצור את הביטוח גם בעת הימצאותכם ביעד, כל עוד הגעתם אליו רק לכמה ימים בלבד.

אם הנסיעה לפרק זמן ארוך יותר, יצירת הביטוח בעת הימצאותכם ביעד לא תתאפשר ורק במקרים מאוד מסוימים תוכלו לקבל לכך אישור בתוספת פרמיה יחסית משמעותית. iShield ביטוח נסיעות לחו"ל תוכל לתת לכם מענה בנושא.

איזה ביטוח נסיעות הכי טוב לפעילויות אקסטרים?

כל חברת ביטוח מכילה הגדרה משלה למה שנכלל במסגרת פעילויות אלה, כאשר חברות הביטוח המרכזיות נוהגות לכלול בפוליסה את מרבית פעילויות הספורט והאקסטרים המוכרות כמו נסיעה באופניים, טיולי ג'יפים, ספורט ימי (כולל בילוי בפארק מים), צניחה, טיפוס, צלילה ועוד.

עליכם לדעת שחברות הביטוח מחויבות לשקף את רשימת הפעילויות המלאה המכסה אתכם עוד במעמד ההצעה וזאת בהתאם להוראות המפקחת על הביטוח.

יחד עם זאת, יש פעילויות שחברות ביטוח מסוימות יחריגו מהפוליסה, כמו למשל טרקים הכוללים טיפוס או ספורט תחרותי ופעילויות חורף כמו סקי ומזחלות שלג, הנכללים בהרחבות נפרדות ובתוספת תשלום.

במקרה כזה, ההרחבה לא מוכרחה להיות גורפת לכל תקופת הביטוח והיא תשתלם לכם ככל שמדובר בימי פעילות ספציפיים עבורם יידרש התשלום ולא לכל פרק זמן הנסיעה.

תנאים נוספים שכדאי לבחון כדי ליצור את הביטוח הטוב ביותר

אם תכליתו של הביטוח להגן עליכם, הרי שהוא צריך לכלול בתוכו גם פונקציות יעילות וזמינות מאוד להפעלת הפוליסה. ולכן כדאי לפנות לחברות ביטוח שמעניקות זמינות 24/7 מכל מקום בעולם ושאפשר לפנות אליהן כדי להגיש תביעת ביטוח ולקבל החזר עד לגובה הכיסוי.

חברת פספורט קארד למשל, מספקת החזרי ביטוח מידיים באמצעות כרטיס נטען שעמו תוכלו לשלם את ההוצאה הביטוחית, מיד לאחר שתגישו את הטפסים הרלוונטיים לאירוע באפליקציה ייעודית.

גם בחברות כלל, מגדל והפניקס תוכלו להשתמש באפליקציה מתאימה שדרכה ניתן להגיש את התביעה ואף להשתמש בה כדי לאתר שירותים רפואיים מקומיים או לקבל ייעוץ רפואי אונליין בעברית.

הפרוצדורה לקבלת טיפול רפואי בחו"ל כרוכה בשליחת דוח רפואי לחברת הביטוח, הכולל כמה משפטים מהרופא על סוג ואופן הטיפול שקיבלתם בהתאם לנסיבות. לאחר מכן יחול שיפוי בכיסוי ההוצאה הרפואית.

כמו כן, כדאי לבדוק גם נסיבות מיוחדות במעמד הנסיעה כמו למשל הרחבת הריון (נמכרת בכל הביטוחים כהרחבה ייעודית עד לשבוע 32), אם כי ישנן חברות ביטוח כמו הראל או הפניקס, שכוללות במסגרת הכיסוי הרפואי גם מצבים כמו גילוי על ההריון בחו"ל ואת האפשרות לקבל עבורו טיפול רפואי מתאים.

איפה כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל אם יש לי מחלה כרונית?

בכל חברות הביטוח תתבקשו לענות על שאלון רפואי שמיועד לבירור מצבכם במהלך שלושת החודשים האחרונים (במגדל והפניקס) או בחצי השנה האחרונה (כמו בפספורט כארד).

אם עברתם לאחרונה ניתוח או שמצבכם הידרדר בתקופה זו, תתבקשו למסור נתונים לגבי מצבכם כעת וכן להבהיר כמה זמן יחלוף עד להחמרה במצב. במקרים אלה, תתבקשו לרכוש הרחבת ביטוח מתאימה המכסה מצבים של החמרת מצב רפואי קיים.

חשוב להדגיש שעליכם להצהיר על כל מצב בריאותי באשר הוא, גם אם איננו מוגדר כמחלה כרונית לפי שעה. מטיילת שסובלת כבר שנים ממיגרנות לדוגמה, לא בטוח שהוגדרה כמי שסובלת ממצב קליני אך עליה להצהיר על כך, כדי שברגע האמת תכוסה בביטוח והתביעה שלה לא תישלל.

ולסיום, איפה הכי כדאי לעשות ביטוח חו"ל בגילאי 61 ומעלה?

מחיר ביטוח הנסיעות עומד בממוצע על 2 $ – 3 $ ליום לנוסעים שגילם עד 60. החל מגיל 61 ומעלה חלה עלייה הדרגתית בעלות הפרמיה היומית של הביטוח, כך שמומלץ בחום להשוות בין החברות השונות בהתאם לגילכם.

ב- iShield ביטוח נסיעות לחו"ל נשמח לספק לכם את ההצעות האטרקטיביות ביותר לביטוח הנסיעות בהתאם לגיל, המצב הרפואי, סוג הנסיעה ומהלכה. פנו אלינו ונדאג שגם אתם תטוסו בקרוב בראש שקט ובאפס דאגות.  

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן