הפניקס ביטוח חול בזמן קורונה

לא חשוב לאן אתם נוסעים, עם הפניקס ביטוח נסיעות לחול תוכלו לטייל בראש שקט גם בזמן קורונה, ולהרגיש הכי בטוח.

אין דבר שישראלים אוהבים יותר מחופשה בחו"ל. לראות את העולם, לנוח, לבלות, לשבור שגרה, לעשות קניות ועוד. זו הבריחה המושלמת, ובעצם ההתרעננות שכולנו חייבים ממנה מפעם לפעם.

אבל כדי לנסוע ללא דאגות וליהנות באמת, צריך לעשות ביטוח נסיעות מתאים.

כיום, ביטוח נסיעות חשוב במיוחד כיום מהצד הרפואי עקב מגפת הקורונה.

בארץ, אם אנו נחוש בתסמינים של קורונה, נוכל להיבדק ונקבל תשובות מהירות, וכמובן שאם יש צורך נקבל טיפול רפואי מהיר ואיכותי. מלבד קורונה, בארץ אנו רגילים לקבל שירותי רפואה מתקדמים, שכן במסגרת שירותי הבריאות בארץ, קופות החולים השונות מעניקות טיפולים רפואיים למבוטחים שלהן, ללא בעיה, בכל מצב של פציעה, תאונה או מחלה.

אך מצב זה אינו קיים כאשר אנו מטיילים בחו"ל. ולפעמים אין שירותי בריאות נגישים וזמינים בכל זמן נתון.

בחו"ל כל ביקור במרפאה או אשפוז בבית חולים עלול להגיע לעלויות גבוהות של עשרות אלפי דולרים ואפילו יותר מכך. בנוסף, במצבים בהם נדרש חילוץ, אשפוז בבית חולים או אפילו ניתוח, מדובר בעלויות גבוהות מאוד.

כמובן שכאשר מטיילים נמצאים במדינה שאין בה שירותי רפואה מפותחים, והם זקוקים לטיפול רפואי מתקדם, לעיתים עולה הצורך בפינוי אווירי חזרה לישראל, ועלות שירות  זה יקר מאוד.

הפניקס מציעה ביטוח לנסיעות לחו"ל עם כיסוי רחב למגוון מקרים רפואיים שעלולים להתרחש במהלך השהייה לחו"ל, לפי היעד ולאופי הטיול. ביטוח שיכסה הוצאות אפשריות, בעלויות עם פרמיה מינימאלית של החל משני דולר ליום.

 

לטוס לחו"ל עם הפניקס ביטוח חו"ל מותאם לימי הקורונה

לכל הטסים לחו"ל חובה לעשות ביטוח נסיעות מותאם לנסיבות הקורונה.

מוגנים לפני הנסיעה – ביטוח קורונה

רוצים לבטל את הנסיעה מרצונכם? תקבלו החזר כספי מלא עבור דמי הביטוח ללא דמי ביטול.

ניתן לרכוש ביטוח נסיעות עד שלושה חודשים לפני נסיעה.

כיסוי "מגן קורונה"

"מגן קורונה" מכסה אתכם במקרה של הידבקות אפילו עם החיסון או ביטול נסיעה עקב חשש להידבקות בקורונה בעלייה למטוס

במקרה של ביטול נסיעה לאחר הידבקות בקורונה במהלך שבוע קודם הנסיעה. או בעקבות חשד להידבקות בנגיף במהלך הבידוק לעלייה לטיסה או היציאה להפלגה. יהיו רשאים לקבל החזר הוצאות של עד $6,000 , כאשר מתוכם עד $2,000 פיצוי על כרטיסי נסיעה.

הכיסוי בביטוח יקל עליכם לאתר רופא קרוב, מרפאת רופאים פרטית או בית חולים בקלות. בעזרת האפליקציה הייעודית שעומדת לרשות המבוטחים שלנו. בנוסף תוכלו לקבוע תור. ואנחנו כבר נדאג עבורכם לתשלום ישירות למרפאה, לרופא או לבית חולים. מבלי שתצטרכו להתמודד עם החזרים.

נדבקתם בקורונה בזמן שאתם בחו"ל?

אל חשש ההוצאות הרפואיות מכוסות במלואן על ידינו ולא תצטרכו לשלם מכיסכם.

המליצו לכם לעשות בדיקת קורונה במהלך השהייה בחו"ל?

התשלום על הבדיקה – עלינו.

חשוב לדעת כי "מגן קורונה" של הפניקס, נותן כיסוי גם במקרה של הידבקות מחוסנים.

בנוסף, דרך האפליקציה שלנו תוכלו למצוא מקום לבדיקה בערים מרכזיות במקום שהותכם.

מרגישים לא טוב במהלך שהותכם בחו"ל וזקוקים לבדיקה רפואית או טיפול?

ביטוח הפניקס סמארט מאפשר שימוש באפליקציה נוחה שמאתרת ומתאמת עבורכם רופא או מרפאות בכל שעות היממה, וגם משלמת על השירות.

נאלצתם להיכנס לבידוד בחו"ל?

תקבלו פיצוי של עד $100 לכל לילה ללא מגבלה על מספר הלילות, עד $3,000 לשינוי כרטיס טיסה עבור המבוטח + מלווה, ועד $1,500 החזר כספי עבור הוצאות ששולמו כבר למלון/ הדירה/ הריזורט.

שוהים באזור שיש חשש כי ייכנס לסגר?

רשאים לקבל $250 להוצאות על שינוי כרטיסי הנסיעה על יציאה תוך 48 שעות מהאזור או המדינה שחשש להתחיל בו הסגר.

 

כאמור, נושא ביטוח הבריאות במהלך השהות בחו"ל הפך בשנה האחרונה לחשוב במיוחד בגלל מגפת הקורונה בכל רחבי העולם. אנשים מעוניינים לטוס לחו"ל. עקב הבעיות והקשיים האפשריים שהמגפה העולמית יצרה עבור נוסעים אלו. עלה נושא הבריאות בפוליסת הביטוח לראש סדר העדיפויות. עבור מי שטס, חייב להיות מכוסה באופן מקיף. בכל הקשור להידבקות וצורך בבידוד לפני הנסיעה, והכרח. אם יש חשש להידבקות בחו"ל והצורך להיכנס לבידוד. הידבקות במהלך שהיה בחו"ל, אשפוז או כל שינוי בלוח הזמנים. חשוב לדעת כי קיים האפשרות לרכוש ביטוח נסיעות מותאם גם בתקופת הקורונה, ולהגן על עצמכם מפני מקרים אלו.

 

הפניקס סמארט טרוול ביטוח נסיעות לחול – מקום ראשון בשירות

הפניקס ביטוח חול smart travel, שהוא ביטוח לחו"ל מורחב שמציעה חברת הפניקס. מעניק כיסוי והגנה רחבים ומשתלמים ביותר במקרים של מקרים רפואיים בחו"ל או במקרה של אובדן או גניבה של הכבודה. ונותן לכם את האפשרות לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית, לפי אופי הנסיעה ובהתאם לצרכים האישיים שלכם.

את פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל של הפניקס, יכולים לרכוש בקלות ובמהירות, אונליין. התאימו את הכיסויים המתאימים לכם, וכמובן שבפרמיה משתלמת. בזמן שהותכם בחו"ל, תוכלו להשתתמש באפליקציה לקבלת מענה ושירות מהיר, סביב השעון. ואפילו לפנות אלינו למענה אנושי בעברית מכל מקום, ובכל זמן.

למידע נוסף על האפליקציה של הפניקס ביטוח חול כנסו לקישור:

https://www.fnx.co.il/travel-insurance/travel_information/travel-insurance-difference/

 

הפניקס ביטוח נסיעות לחו"ל + ביטוח קורונה

  • כיסוי הוצאות פנייה לבית חולים לאחר תאונה
  • הוצאות טיפול נמרץ בבית חולים
  • הוצאות אשפוז
  • פינוי מוטס אווירי דחוף חזרה לארץ עם Air Ambulance במצבים בהם לא ניתן האפשרות להעניק למבוטח טיפול רפואי מתאים, לרבות עלויות רכישת תרופות
  • ייעוץ רפואי ובדיקה במרפאות
  • טיפולי חירום לשיניים
  • כיסוי הוצאות עקב הריון שהתגלה לראשונה במהלך שהיה בחו"ל (עד שבוע 12)
  • הוצאות איתור וחילוץ
  • כיסוי הוצאות בגין חבות כלפיי צד ג'
  • החזר הוצאות עקב שהות בחו"ל החורגת מעבר לתקופת הביטוח, בשל אירוע רפואי
  • הוצאות הטסה של מלווה אל המבוטח במקום האשפוז בחו"ל
  • כיסוי הוצאות עבור הטסת גופה.
  • הוצאות רפואיות מיוחדות עקב מגפת הקורונה:

בזמן שכל נסיעה לחו"ל יכולה להפוך מהר מאוד לבלגן שלם בעקבות הוירוס הזה. הפניקס כאן כדי לספק לכם פוליסת ביטוח עם כיסויים ושירותים מותאמים שייתנו מענה הולם למי שנוסע לחו"ל בתקופה המאתגרת שאנו חיים בה.

עם האפליקציה של הפניקס ביטוח חול תוכלו לאתר מרפאה קרובה לבדיקת קורונה. במידה ותצטרכו להתאשפז בחו"ל תקבלו שיפוי על הפסד הוצאות שלא מימשתם – בגובה של עד 1,500$ על הוצאות לינה (מלון דירה, ריזורט וכיו"ב) כרטיסי נסיעה בתחבורה ציבורית ו/או רכב שכור.

ביטוח למקרה שתידרשו להיכנס לבידוד בחו"ל – שיפוי עד 100$ לכל לילה, ללא הגבלה על מספר הלילות, ועד 3,000$ עבור שינוי כרטיס טיסה.

במקרה ותצטרכו לבטל את הנסיעה עקב הידבקות בנגיף הקורונה, או חשש להידבקות וצורך בבידוד. תהיו מכוסים מבחינת הוצאות ביטול הנסיעה עד 6,000$. בהתאם לתנאי פוליסת הביטוח. במקרה שיוצאת התראה לקראת סגר במקום בו אתם שוהים, תפוצו בסכום של עד 250$ בעבור שינוי כרטיס הטיסה, ליציאה מהירה בתוך 48 שעות מהאזור שעומד להיכנס לסגר.

נבקש להדגיש כי ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופת הקורונה הן אפשריות. אך חשוב לעקוב אחר מצב הקורונה, וההנחיות למבקרים. במדינות אתם מתכננים לנסוע אליהם, לפני שתעשו ביטוח, ובוודאי שעליכם לבדוק את ההנחיות לנוסעים לחו"ל לפני היציאה מהארץ.

 

דילוג לתוכן