ביטוח רכב שכור בחו"ל

ביטוח רכב שכור בחו"ל

אם אתם מתכננים לנסוע לחו"ל ולשכור רכב רצוי מאוד שתרכשו הרחבה של כיסוי ביטוחי, שיגן עליכם מפני מצב של תאונה או נזק לרכב השכור. כך שאם יקרה משהו, ההוצאות הכספיות יהיו על חברת הביטוח ולכם תהיה השתתפות עצמית מינימאלית אם בכלל.

הביטוח נקרא ביטול השתתפות עצמית / ביטוח לרכב שכור או לקרוואנים

מה זה למעשה ביטוח ביטול השתתפות עצמית רכב שכור?

מה אתם מבטחים פה בעצם? ובכן, כיסוי עבור דמי השתתפות עצמית בהם לוקח חלק המבוטח במקרים של נזק עקב תאונה שהתרחש לרכב פרטי או לרכב מסחרי שמשקלו עד6 טון, לרבות גניבת הרכב, בזמן שהרכב מושכר על ידי המבוטח בחברת השכרת הרכבים בחו"ל.

חשוב לציין כי הנהג צריך להיות מעל גיל 24.  גבול האחריות המקסימאלי של המבטח הוא עד 1,500 $. כאשר משקל הרכב המושכר הוא עד 6 טון.

בסוכנויות להשכרת רכבים לרוב ינסו לשכנע את הלקוחות לקחת דיל של מה שמכונה ויתור במצב של תאונה או נזק (CDW). משמעות הדבר היא שבעבור סכום קבוע לכל יום. סוכנות השכרת הרכב בעצם מוותרת על זכותה לתבוע את הלקוח המשכיר במקרה בו קרה נזק לרכב.

אפילו שבאופן רשמי לא מדובר בביטוח רגיל כביכול. ביטוח ביטול השתתפות עצמית מוצג ככיסוי רגיל נוסף. ועולה בערך 30 דולר לכל יום, שזהו תעריף שלרוב הוא כפול מעלות ההשכרה עצמה.

ביטוח רכב שכור בחו"ל במקרה של תאונה או כל נזק לרכב הוא בהחלט עניין חשוב. ובמצב שתסרבו לשלם, סוכנויות השכרת הרכבים לא יהססו להגיש נגדכם תביעה על כל נזק. ואפילו הנזק הקטן והמזערי ביותר לרכב.

בפוליסות שונות, פעמים רבות תדרשו בכל זאת לשלם מקדמה מראש עבור כיסוי הנזקים. ולאחר מכן תצטרכו להתעסק בכל הניירת והביורוקרטיה ולרדוף אחרי חברת הביטוח על מנת לקבל את ההחזר המיוחל.

במילים אחרות, אותו ביטוח שמציעות סוכנויות השכרת הרכבים הוא האמצעי היחיד שמאפשר גמישות. נוחות ושלוות נפש.

דברים שחשוב לדעת על ביטוח 

חשוב שתדעו – המבוטח צריך להיות בעל רישיון נהיגה בתוקף שמתאים לסוג הרכב שהוא מעוניין לשכור.

הביטוח תקף על לקיחת רכב שכור למען מטרות פרטיות וחברתיות או לחילופין במסגרת של נסיעת עסקים. כל שימוש אחר ברכב שכור לא יכוסה על ידי ביטוח.

התשלום עבור הביטוח יהיה בהתאם לסכום ההשתתפות העצמית כפי חברת ההשכרה. חייבה את המבוטח – עד לגבול האחריות בפוליסה.

חברת הביטוח תישא באחריות עבור ההשתתפות העצמית ותשלם את הפיצוי פעם אחת בלבד.

יש לשים לב למקרים הבאים – כי במידה והמבוטח נהג תחת השפעה של סמים ו/או בהשפעת אלכוהול. לא ישולמו תגמולי הביטוח והמקרה לא יכוסה בביטוח.

גם אם השימוש ברכב הוא למטרות תחרותיות מכל סוג שהן. לא ישולמו למבוטח כספים מחברת הביטוח.

 

דילוג לתוכן