ביטוח נסיעות בזמן קורונה

ביטוח נסיעות בזמן קורונה – מה כולנו אוהבים יותר מאשר ביקור בנתב"ג וטיסה לחופשה? אין דבר שמשתווה לנסיעה בחו"ל, להכיר יעדים חדשים, לבלות, לטייל לצאת מהשגרה, שופינג כמובן ועוד. יעדים שונים ברחבי הגלובוס מציעים לנו את הבריחה האולטימטיבית מהמציאות היומיומית, ואת הריענון שכולנו זקוקים לו מדי פעם, ובמיוחד אחרי תקופה ארוכה מאוד של סגרים והגבלות בשל מגפת הקורונה.  כמובן שהישראלים יהיו האחרונים לוותר על הנסיעות שלהם לחו"ל, ולרוב ישלמו מה שנדרש עבור כיסוי ביטוחי מתאים למצב.

אך כדי לנסוע בלי כאב ראש ודאגות, חשוב לעשות ביטוח נסיעות שיתאים למצב החדש.

כאמור, ביטוח נסיעות הפך לנושא קריטי בימינו עקב מגפת הקורונה.

בארץ, אם נראה תסמינים שיכולים להעיד על הידבקות בקורונה, נוכל להיבדק במהירות ולקבל תשובות מהירות, וברור שבמידה ויש צורך בכך, גם נקבל טיפול רפואי מהיר ומקצועי.

אבל מצב זה לא רלוונטי עבורנו כשאנו שוהים בחו"ל, ולפעמים אין כלל שירותי בריאות נגישים וזמינים.

בחו"ל ביקור במרפאה או אשפוז בבית חולים יכול להגיע לעלויות גבוהות מאוד, ובכלל שלא נדבר על מקרים בהם נדרש חילוץ, אשפוז או אפילו ניתוח, ואז מדובר בעלויות אסטרונומיות.

כמובן שמידה ואתם מטיילים נמצאים במדינה שידוע כי אין בה שירותי רפואה מפותחים, ותהיו זקוקים לטפול רפואי הולם, ייתכן ויעלה הצורך בפינוי אווירי חזרה לארץ, כאשר שירות  זה יקר ביותר.

חברות ביטוח שונות מציעות ביטוח לנסיעות לחו"ל הכולל כיסוי מורחב למקרים רפואיים שונים אשר עלולים לקרות במהלך השהייה בחו"ל, בהתאם לסוג היעד ואופי הטיול שלכם. כדאי ומומלץ לבדוק.

 

ביטוח נסיעות מותאם לתקופת הקורונה

כל מי שטס לחו"ל חייב לרכוש ביטוח נסיעות מותאם להשפעות הקורונה.

כי מה קורה אם אתם תרצו לבטל את הנסיעה מסיבה כלשהיא הקשורה בעניין? עם הרחבה מתאימה בפוליסה תוכלו לקבל החזר כספי מלא עבור דמי הביטוח ללא קנס.

כיסוי מורחב לקורונה יכסה אתכם במצב של הידבקות גם אם אתם מחוסנים או על ביטול נסיעה בשל חשש להידבקות בקורונה בעת עלייתכם למטוס.

במידה ונדרש ביטול נסיעה אחרי הידבקות בקורונה עד שבוע לפני הנסיעה, או בשל חשד להידבקות בנגיף במהלך הבידוק לפני העלייה לטיסה או להפלגה, תהיו רשאים לקבל החזר הוצאות עד תקרה מסוימת, כשבהם מגולם גם פיצוי עבור כרטיסי נסיעה.

דבר חשוב נוסף הוא שהכיסוי בביטוח יקל עליכם לאתר רופא בקרבת מקום, מרפאה פרטית או בית חולים, עם אפליקציות ייעודיות שעומדת לרשות המבוטחים בחברות המובילות בענף.

חליתם בקורונה בזמן שהייתכם בחו"ל?

אל תדאגו ההוצאות הרפואיות יכוסו במלואן על ידי חברת הביטוח.

צריכים בדיקת קורונה במהלך השהייה בחו"ל?

התשלום על הבדיקה יהיה באחריות חברת הביטוח.

יש להתעדכן בכך אך במרבית חברות הביטוח, הכיסוי המורחב תקף גם במקרים של הדבקה אצל מחוסנים.

תוכלו לאתר באמצעות חברת הביטוח מקום לעשות בדיקת קורונה בערים מרכזיות.

חויבתם להיכנס לבידוד בחו"ל?

תקבלו פיצוי כספי לכל לילה ללא מגבלה על הלילות, פיצוי כספי עבור שינוי כרטיס טיסה של המבוטח + מלווה, והחזר כספי עבור הוצאות ששולמו מבעוד מועד למלון/ הדירה/ הריזורט. כל הסכומים בכפוף לתנאי הפוליסה.

שוהים במקום שיש חשש שייכנס לסגר?

תהיו זכאים לפיצוי כספי עבור הוצאות על שינוי כרטיסי הטיסה/נסיעה  עבור יצאה תוך 48 שעות מהמקום או המדינה שעומד לחול בו הסגר.

אם כן, נושא ביטוח נסיעות בזמן קורונה השתנה בתקופה האחרונה לאור מגפת הקורונה שתקפה את העולם. אנשים שרוצים לטוס לחו"ל. למרות הבעיות והקשיים שהמגפה העולמית מעלה, צריכים להתחשב בנושא ביטוח הבריאות לקראת הנסיעה ולהעלותו לראש סדרי העדיפויות. כל מי שטס, חייב להיות מגובה בכיסוי ביטוחי מורחב. המספק מענה למקרים של הדבקה וצורך בבידוד טרם הנסיעה. וכן באם יש חשש להידבקות בחו"ל והכרח להיכנס לבידוד. הידבקות במהלך השהייה בחו"ל, אשפוז בבית חולים מקומי או כל שינוי אחר בלו"ז. חברות הביטוח הפניקס והראל מציעות פוליסות נהדרות בדיוק בשביל זה.

 

מה מציעים הפניקס סמארט טרוול ביטוח נסיעות בזמן קורונה?

הפניקס סמארט טרוול, שהוא ביטוח לחו"ל מורחב מטעם חברת הפניקס, אשר מעניק כיסוי והגנה רחבים ומשתלמים ביותר במקרים של מצבים רפואיים המתרחשים בחו"ל וכן  במקרה של אובדן או גניבה של הכבודה, ונותנים לכם את האפשרות לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל שיהיה מותאם אישית, גם בהתאם לאופי הנסיעה ובהתאם לצרכיכם האישיים.

הפניקס ביטוח לנסיעות לחו"ל + ביטוח קורונה מציע את הכיסויים הבאים:

  • הפנייה לבית חולים אחרי תאונה
  • הוצאות טיפול נמרץ בבית חולים
  • הוצאות אשפוז בבית חולים
  • פינוי אווירי חירום חזרה לישראל עם Air Ambulance, כולל עלויות רכישת תרופות כנדרש
  • ייעוץ רפואי ובדיקה במרפאה
  • טיפולי חירום שיניים
  • הוצאות הריון שהתגלה לראשונה במהלך השהייה בחו"ל (עד לשבוע 12 להריון)
  • כיסוי הוצאות שירותי איתור וחילוץ
  • הוצאות עבור חבות כלפיי צד ג'
  • החזר הוצאות בעקבות שהות בחו"ל אשר חורגת מעבר לתקופת הביטוח, בגלל מקרה רפואי
  • הוצאות הטסה של מלווה אל המבוטח במקום בו הוא מאושפז בחו"ל
  • כיסוי הוצאות הטסת גופה
  • הוצאות רפואיות מיוחדות בשל מגפת הקורונה.

 

מה מציע ביטוח נסיעות הראל First Class?

דרכון פירסט קלאס של חברת הביטוח הראל, נועד עבור נוסעים לחו"ל. אשר מעוניינים בכיסוי רפואי מורחב ורוצים להתאים את הביטוח לסוג הנסיעה שלהם ולמצבם הבריאותי.

מה נותן דרכון First Class של חברת הראל בימי קורונה?

ביטוח הנסיעות לחו"ל, הראל פירסט קלאס, כולל בתוכו כיסוי רפואי מורחב לתקופת הקורונה. לרבות כיסויים עבור הוצאות מיוחדות, וביניהן:

  • כיסוי עבור הוצאות רפואיות בחו"ל כולל אשפוז
  • חילוץ ופינוי יבשתי, אווירי ו/או ימי אל בית חולים
  • הטסה בעקבות מצב רפואי חזרה לישראל
  • כיסוי הוצאות טיפול תרופתי
  • טיפולי שיניים חירום
  • שירות איתור וחילוץ (ניתן להסיר את אפשרות זו מהפוליסה)
  • חבות כלפיי צד שלישי

 

דילוג לתוכן