פספורט קארד | PassportCard ביטוח נסיעות לחו"ל

פספורט קארד
פספורט קארד

פספורט קארד ביטוח חול

עם הכרטיס האשראי שמשלם עבורך בחו"ל

פספורטכארד ביטוח נסיעות מופק ע"י אסף יששכר סוכן ביטוח הכולל כרטיס אשראי שישלם עבורך בחו"ל.

ishield - איי שילד פספורט קארד ביטוח נסיעות לחו"ל
כרטיס אשראי נטען

היחיד ששומר את הכסף שלך בכיס, המשלם עבורך במקרים רפואיים או במקרה של עיכוב המזוודות

איתור שירותים

האפליקציה שתאתר בסביבתך רופאים, שגרירויות, כספומט, ועוד 

הביטוח המשתלם בישראל

הביטוח כולל כבודה, הטסה רפואית, איתור וחילוץ ופינוי אווירי, צד שלישי

whatsapp

במקרה חירום אפשר גם בוואטסאפ

כיסוי ביטוחי 5$ מיליון

הוצאות רפואיות בחו"ל

רופא און ליין

ניתן להתייעץ עם רופא בעברית 24/7

פספורט קארד ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות של פספורטכארד הוא הטוב והמשתלם בישראל הכולל ביטוח רפואי 5$ מיליון, כבודה, הטסה רפואית, איתור וחילוץ, חבות כלפי צד שלישי, עוד ללא השתתפות עצמית למשלמים בכרטיס כולל האפליקציה שתאתר עבורך מוקדי שירות בחו"ל.

איי שילד - פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל מובילים גם

פספורט קארד ביטוח חול טלפון

פספורט קארד ביטוח נסיעות –   ביטוח מורחב בתקופת הקורונה

פספורטכארד מאפשרת לכם לבחור פתרונות לכל חופשה ונסיעה לחו"ל, ביטוח חופשת סקי, ביטוח ספורט אתגרי, וביטוח טיולי תרמילאים. חברת פספורטכארד מאפשרת רכישת ביטוח רפואי ללקוחות החברה במצבים רפואיים שונים, כולל במצבים של הריון או החמרה במצב רפואי קיים.

תוכלו להטעין את הכרטיס של פספורטכארד בקלות דרך המוקד הטלפוני, ב אפליקציית passportcard pocket, בוואטסאפ או דרך פייסבוק.

לא תצטרכו לשלם בעצמכם במצבים שונים הנחשבים כמקרים ביטוחיים. לא תצטרכו להתמודד עם כל הביורוקרטיה של בקשות החזרים מהביטוח. לקוחות פספורטכארד נהנים משירות מהיר באמצעות הכרטיס הנטען, ללא השתתפות עצמית, בלי לשמור קבלות ומסמכים, ובעצם בלי כל כאב הראש שכרוך בתהליך קבלת ההחזרים מהביטוח.

כל הוצאה משולמת מיד על ידי חברת פספורטכארד.

נוסף על כך, המוקד של פספורטכארד זמין לספק שירות 24/7, וניתן לפנות לקבלת עזרה ושירות מכל מקום ובכל שעה.

האם הפוליסה מכסה קורונה?

פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל של פספורטכארד מכסה קורונה וערוכה לתרחיש של מגפה, הפוליסה ניתנת לרכישה לכל היותר 90 יום לפני הטיסה.

כל בקשה לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופת הקורונה כפופה לכללי ההצטרפות של פספורטכארד, ודורשת חתימה רפואית. זאת בהתאם לתנאי הפוליסה, וסייגיה.

הביטוח של פספורטכארד מכסה כל צורך רפואי ברמת חירום, ולגבות אתכם בכל אירוע ביטוחי שעשוי להתרחש בזמן השהות שלכם בחו"ל, לרבות הוצאות טיפול רפואיים, שיפוי בגין הפסד הוצאות, וגיבוי בכל שינוי בטיסה, קיצור או הארכת שהות בגלל הקורונה.

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורטכארד

כאשר תרכשו את ביטוח הנסיעות, תקבלו כרטיס מגנטי נטען לטובת תשלום הוצאות.

כל שירות רפואי שישולם באמצעות הכרטיס הנטען, יהיה פטור מהשתתפות עצמית.

נוסף על כך, הכרטיס ניתן לשימוש במקרים הבאים:

הוצאות טיפול רפואי במקרה של הידבקות בקורונה

כיסוי הוצאות שינוי משך שהיה עקב צורך להיכנס לבידוד

הוצאות שינוי כרטיס טיסה בשל חשש להידבקות, הידבקות בנגיף או צורך להיכנס לבידוד

שיפוי בעבור הארכה או קיצור השהייה בחו"ל

הטסה רפואית, לרבות הוצאות ציוד וצוות רפואי

פינוי אווירי

רעידת אדמה

התייעצות עם רופאים מישראל, ובשפה העברית בכל שעות היממה

מוקד חירום פעיל 24/7  לשירות המבוטח ובני משפחתו

פתרון חכם לנוסעים לחו"ל בתדירות גבוהה

אם אתם נוסעים לחו"ל מספר פעמים בשנה, יש לכם אפשרות לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות שנתית במחיר מיוחד לשהייה של עד 30 יום בכל נסיעה, בלי צורך לדווח לפני הנסיעה. פוליסה זו מתאימה במיוחד הפוליסה לחברות וארגונים שעובדיהם טסים לחו"ל כמה פעמים בשנה מטעם העבודה, ולאנשי עסקים.

ביטוח זה נותן לחברות אופציה להפעיל את ביטוח הנסיעות עבור העובדים, כאשר התשלום של הפוליסה מתבצע אחת לתקופה בצורה מרוכזת, וכך גם ניתן לדווח על הנסיעות פעם אחת לכל תקופה, במסגרת טווח בנק ימים.

ניתן לבחור בין שלוש רמות ביטוח שונות, במסלול יומי או שנתי בהתאם לצורך, וכל עובד מקבל כרטיס נטען אישי לביצוע תשלומים, כמובן שללא השתתפות עצמית.

הפוליסה מכסה מצבים רפואיים קיימים, היריון, עיכוב בקבלת הכבודה, אובדן כבודה או נזק לכבודה.

באלו מצבים רפואיים נדרשת חתימה רפואית?

כאשר אתם רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל עליכם למלא שאלון רפואי קצר שאוסף נתונים, והעיקריים שבהם, אם אחד הנוסעים סובל ממחלה כרונית או נוטל טיפול תרופתי באופן קבוע, אם לנוסע יש אחוזי נכות מוכרים, או אם חל שינוי במצבו הרפואי במהלך חצי השנה האחרונה, וכן אם ביקר במיון אושפז בבית חולים, או עבר ניתוח. במידה וחלק מהתשובות הן חיוביות, תצטרכו לענות על שאלון רפואי מורחב יותר.

אילו הרחבות ניתן להוסיף לפוליסה?

פוליסת נסיעות לחו"ל של passportcard מציעה כיסויים רחבים מאוד הכוללים החזר בגין הוצאות רפואיות עד סכום של $5,000,000.

הביטוח מכסה גם הטסה רפואית, שירות איתור וחילוץ, וחבות צד ג'.

בנוסף על כך, יש אפשרות להרחיב את הפוליסה גם לכיסויים הבאים:

ביטוח כבודה, ביטוח שינויים (ביטול, קיצור או הארכה של הנסיעה). כיסוי על גניבת מכשיר סלולארי, כיסוי על גניבה של מחשב נייד, כיסוי על גניבה של מצלמה, הרחבה של הפוליסה לכיסוי היריון עד שבוע 32, כיסוי החמרה במצב רפואי קיים. הרחבת כיסוי עבור ספורט אתגרי. כיסוי לפעילויות ספורט חורף – ביטוח חופשת סקי, כיסוי עבור השתתפות בתחרויות, ביטול השתתפות עצמית במצב של תאונה עם רכב שכור. ביטוח ביטול נסיעה בשל פעילות מבצעית, כיסוי עבור תאונות אישיות – פיצוי בגין מוות או נכות שנגרמה בעקבות תאונה.

תביעות במסגרת הביטוח

אם אתם רוצים להגיש תביעה או לנהל תביעה שהגשתם. תוכלו לעשות זאת באזור האישי שלכם בקלות. באתר פספורט קארד.

נוסף על כך, למשל במצב בו לא קיבלתם את המזוודות שלכם. תוכלו לגשת ישירות לדלפק של חברת התעופה ולבקש על כך אישור, ולאחר שתחזרו לארץ. תוכלו להיכנס באתר לאזור האישי ולהגיש תביעה בצירוף האישור שקיבלתם מחברת התעופה. בצירוף קבלות של רכישות חדשות בשל הכבודה שאבדה.

 

 

ביטוח נסיעות פספורטכארד – שאלות נפוצות

 

אם הייתי זקוק/ה לקבל טיפול רפואי בחו"ל ולא השתמשתי בכרטיס, מה עושים?

אל דאגה, פשוט נכנסים לאזור האישי באתר פספורטכארד. ופותחים בקשה לתביעה, בוחרים 'תביעה חדשה, וממלאים את כל הפרטים, מצרפים קבלות ומסמכים רפואיים רלוונטיים. ואנו כבר נדאג לעדכן הכל.

אם התביעה שהגשתם לחברה תאושר. ההחזר הכספי יחזור לכרטיס האשראי המעודכן במערכת שלנו או יועבר בהעברה בנקאית. זמן הטיפול בכל בקשה שאושרה הוא עד חמישה ימי עסקים.

מה עושים במקרה של גניבה?

במקרה של גניבה עליכם להיכנס לאזור האישי באתר פספורטכארד ולמלא שם את כל פרטי התביעה. חשוב לצרף גם את הדוח המשטרתי.

מה עושים במקרה שנגנב הסמארטפון בחו"ל?

אם הוספתם לפוליסת ביטוח הנסיעות כיסוי עבור טלפון סלולארי תוכלו להיות רגועים. רק היכנסו לאזור אישי באתר פספורטכארד ופעלו לפי ההנחיות בהגשת תביעה חדשה.

קודם כל, עליכם לדווח על הגניבה לחברת הסלולר שלכם ולנתק את הקו. לצד זאת, עליכם לבקש אישור על ניתוק ולצרף אותו לדוח התביעה שתגישו. כמו כן. עליכם ליצור קשר עם מוקד השירות של פספורטכארד ולדווח על המקרה. ותצטרכו לגשת תחנת המשטרה המקומית ולדווח גם שם כדי לקבל אישור פורמאלי.

כאשר תחזרו לארץ, היכנסו לאתר פספורט קארד. ומלאו את פרטי התביעה בצירוף כל המסמכים הרלוונטיים (אישור על ניתוק הקו ואישור מהמשטרה).

שימו לב כי הרחבת כיסוי לטלפון סלולארי תקף במקרה של גניבה בלבד! מקרה של אובדן או נזק לא כלול בכיסוי זה.

כיסוי ספורט אתגרי בביטוח נסיעות

מרבית חברות הביטוח מציעות פוליסות של נסיעות לחו"ל שלא כוללות בגרסה הבסיסית הרחבה עבור ספורט אתגרי. כאשר כל חברת ביטוח מגדירה באופן שונה מה נחשב כספורט אתגרי. וחשוב לברר בזמן עריכת הפוליסה. אילו פעילויות מכוסות בהרחבה של ספורט אתגרי והאם הפעילות שאתם מתכננים לעשות בחו"ל נכללת בה.

הרבה אנשים טסים לחו"ל בכדי ליהנות מפעילות ספורטיבית ומחוויות מאתגרות שונות. וכיוון שפעילויות כאלה מלוות בלא מעט סיכונים יש צורך להרחיב את פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל גם עבור ספורט אתגרי.

ההגדרה לספורט אתגרי מחולקת לשלוש קטגוריות: פעילות יבשתית, ימית, ובגבהים.

  • ספורט יבשתי כולל בין היתר, טיולי שטח גליים – טרקים, טיולי ג'יפים, גלישת סקייטבורד, רכיבה על אופנועי שטח וריינג'רים, רכיבת אופני בשטח, שפיטה במשחקים ספורטיביים, גלישת חול, ניווט, קארטינג ועוד.
  • כיסוי ספורט ימי כולל את הפעילויות– גלישה בגלשן רוח, בננות ואבובים, צלילה, גלישת גלים, רכיבה על אופנועי ים, רפטינג וסקי מים
  • ספורט גבהים כולל את הפעילויות – צניחה חופשית, טיסה בכדור פורח, טיפוס הרים, אומגה, קפיצת באנג'י, מזחלות בהרים, מצנחי רחיפה, פארק חבלים ועוד

ביטוח מיוחד עבור חופשת סקי של פספורטכארד

חברת פספורטכארד מציעה הרחבה מותאמת לתנאי חופשת סקי. אם אתם מתכננים לצאת לחופשת סקי, חשוב לרכוש את פוליסת הביטוח הייחודית הזו, אשר מותאמת לאופי של טיול שרובו קשור בפעילות זו.

בשל הסיכונים הרבים שכרוכים בסקי חובבני או מקצועי, חשוב להבין שהרחבת הביטוח תגן עליכם מכל בחינה, גם מבחינה רפואית וגם מבחינת הציוד היקר שנדרש לסקי.

זה ידוע שחופשות סקי הן חופשות יקרות, ובכלל מדובר בספורט שנחשב יוקרתי. מכאן שגם ציוד הגלישה הוא יקר. ובדרך למדרונות המושלגים אתם לוקחים אתכם ציוד שחייב להיות מבוטח.

הרחבת כיסוי ביטוחי המותאם לחופשת סקי. אף יספק לכם כיסוי בעבור הוצאות רפואיות שונות במקרה של פציעה שאירעה במהלך הגלישה. וכאן מדובר בעניין חשוב, שכן טיפול רפואי במקרים כאלה הוא יקר מאוד. מבחינת עלויות, הכיסוי יחסוך לכם מאות דולרים באם קרה משהו לציוד הגלישה שלכם.

פספורט קארד ביטוח חול טלפון

להצטרפות לפספורט קארד ביטוח חול טלפון:

 074-794-2222 עם נציג iShield ביטוח נסיעות 

דילוג לתוכן