סוכנות ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לחו"ל

פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל

דרך ISHIELD ביטוח

פספורטכארד נסיעות לחו"ל פוליסה המושלמת לנוסעים לחופשה, תרמילאים, סקי הכולל כרטיס אשראי שישלם עבורך בחו"ל, מופק ע"י ishield ביטוח 

פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל

כרטיס נטען

באמצעות הכרטיס הנטען תוכל לשלם עבור טיפול רפואי ועוד. היחיד ששומר את הכסף שלך בכיס

האפליקציה

דרך האפליקציה של passportcar תקבל מידע חיוני שיעזור לך במקרה הצורך

ביטוח מורחב

כיסוי כולל הטסה רפואית, איתור וחילוץ ופינוי אווירי, צד שלישי

whatsapp

תמיד אפשר גם בוואטסאפ

כיסוי ביטוחי עד 5$ מיליון

הביטוח מכסה הוצאות רפואיות 

רופא און ליין

רופא זמין עבורך בכל זמן 24/7

פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות של פספורטכארד הוא המשתלם בישראל הכולל ביטוח רפואי מלא עד 5$ מיליון, הכולל כרטיס נטען בעת הצורך, הפוליסה כולל גם הטסה רפואית, איתור וחילוץ, חבות כלפי צד שלישי, הפוליסה ללא השתתפות עצמית למשלמים בכרטיס הנטען והיא כוללת גם אפליקציה.

פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל מובילים גם

ביטוח פספורטכארד ספורט חורף - סקי
פספורטכארד ביטוח לתרמילאים
ספורט אתגרי

פספורטכארד

טסים לחו"ל ומחפשים פתרון ביטוח חדשני ומהפכני? פספורטכארד זו התשובה בשבילכם. החברה מציעה פוליסת ביטוח מקיפה שתכסה את כל הצרכים שלכם בחו"ל. נספר כאן על החשיבות של ביטוח נסיעות, על חברת Passportcard ועל פוליסת הביטוח.

 

החשיבות של ביטוח נסיעות עם פספורטכארד

אם אתה כמונו, כך אתה מתכונן לטיול גדול: אתה אורז יותר מדי, מבין שהמזוודה שלך לא תיסגר ואז מתחיל להוציא דברים. ציוד השנורקל, הסוודר הגדול, המעיל הספייר הזה… אתה לא באמת צריך את כל אלה, אבל יש דבר אחד שאתה בהחלט צריך לארוז: ביטוח נסיעות.

הרבה אנשים שוקלים את ההוצאה הנוספת ושואלים: "האם ביטוח נסיעות שווה את זה?" לרוב, התשובה היא כן. אלו הסיבות לכך.

 

פספורטכארד ביטוח נסיעות

 

סיבה #1: רובנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד את ההשקעה על החופשה שלנו

נניח שאתה משלם 20 אלף שקל עבור שייט יוקרתי של פעם בחיים סביב הים התיכון לרגל יום נישואין ה-25 שלך. יום לפני ההפלגה, אמא שלך סובלת מנפילה קשה ובסופו של דבר מאושפזת בבית החולים. כשאתה מתקשר לחברת הנסיעות ומסביר מה קרה, הם אולי יביעו אמפתיה – אבל אתה לא תקבל את הכסף שלך בחזרה. מדיניות החברה קובעת בבירור כי אין החזרים כספיים אם מבטלים תוך 14 יום ממועד הנסיעה.

מצבים כמו אלה הם הסיבה שביטוח נסיעות הוא חובה. כאשר יש לכם ביטוח נסיעות עם שמכסה ביטול נסיעה, כמו הביטוח של פספורטכארד, תוכלו לקבל החזר עבור עלויות נסיעה ששולמו מראש ולא ניתנות להחזר כאשר הביטול הוא בגין סיבה שמכוסה על ידי הביטוח. הסיבות המכוסות יכולות לכלול מצבים כמו מחלה קשה או פציעה מכוסה של המבוטח, בן לוויה או בן משפחה; מותו של הנוסע המבוטח, בן הזוג לנסיעה או בן משפחה; אסון טבע או אירוע אחר שהופך את היעד שלך לבלתי אפשרי לטיול וכו'.

 

סיבה #2: מקרי חירום רפואיים בחו"ל יכולים להיות יקרים מאוד

שקול את התרחיש הבא: אתה שוכר רכב בארגנטינה, משאית נתקעת בך ומשאירה אותך עם רגל שבורה ופציעות חמורות נוספות. כשאתה מגיע לבית החולים, אתה אומר שיש לך ביטוח בריאות בארץ שלך, אך הצוות פשוט מניד את ראשו. תצטרך לשלם מראש עבור הטיפול – והחשבונות הרפואיים שלך עולים ועולים במהירות לעשרות אלפי שקלים. אם אתה זקוק לפינוי רפואי, העלות יכולה להגיע לסכום של 400 אלף שקל ואפילו יותר, תלוי במדינה בה אתה נמצא ובסמיכות לבית החולים הקרוב.

כאשר יש לך ביטוח נסיעות עם הטבות רפואיות, כמו פטור מהשתתפות עצמית, כיסוי להוצאות רפואיות בגין מגפה וחדר רופאים טלפוני בעברית 24/7 וכו', הוא יוכל לשלם עבור הפסדים עקב מצבי חירום רפואיים שמכוסים המתרחשים במהלך הנסיעה שלך. חשוב לדעת כי כל ההטבות הללו הן חלק מהפוליסה היומית של passportcard.

הטבות תחבורה רפואית לשעת חירום יכולות לשלם עבור הובלה נחוצה מבחינה רפואית למתקן הרפואי המתאים ביותר, כמו גם עלות החזרתך הביתה בעקבות פציעה או מחלה מכוסים. צוות מוקד החירום וסיוע של פספורטכארד יהיה זמין עבורך ויעזור לך בכל סיטואציה אליה תיקלע. התוצאה: כשאתה תוהה "האם ביטוח נסיעות של פספורטכארד שווה את זה?", שקול את העלות הקטנה של רכישת ביטוח מול העלויות העצומות של מצב חירום רפואי במדינה זרה.

 

סיבה #3: אינך רוצה שתקלות קטנות יהרסו את הטיול שלך

חופשה היא באמת השקעה באושר שלך. וכשחופשה זו מתחילה בטיסה שמתבטלת, החמצה של קונקשן, תיק שנאבד או בעיית נסיעות אחרת, תחושת הנסיעה השמחה הזו נמוגה.

ביטוח נסיעות יכול לעזור בשיפור מצבים אלו. הטבות לעיכוב נסיעות של פספורטכארד יכולות להחזיר לך הוצאות לינה / נסיעות נוספות והוצאות אבודות ששולמו מראש עקב עיכוב יציאה מכוסה של שש שעות או יותר. הטבות לעיכוב מזוודות יכולות להחזיר לך את הרכישה הנוספת הסבירה של פריטים חיוניים במהלך הנסיעה אם המטען ששלחת מתעכב או נאבד. מספר יתרונות נוספים עוסקים בתקלות נפוצות אחרות בנסיעה, לכן חשוב לבדוק את הפוליסה של פספורטכארד ולראות בדיוק מה היא כוללת.

 

סיבה #4: המדינה ממליצה על כך!

מה הדבר הראשון שעליך לעשות כשאתה חווה מקרה חירום במדינה זרה? מרבית המטיילים הישראלים מתקשרים לשגרירות ישראל במדינה בה הם נמצאים לקבלת עזרה – אך מטיילים אלה מאוכזבים לרוב לגלות כי סמכויות עובדי השגרירות מוגבלות. הם יכולים לעזור לך להחליף דרכון גנוב, ליצור קשר עם משפחה או חברים בארץ, למצוא טיפול רפואי או סיוע משפטי, לתקשר עם המשטרה המקומית ולחבר אותך למשאבים שונים. אולם שגרירות אינה יכולה לשלם עבור הטיפול הרפואי שלך, לספק הובלת חירום (למעט אסונות נדירים וקשים) או לדאוג בדרך אחרת להפסדים כספיים שאתה סובל בעת נסיעה.

זו הסיבה שמשרד החוץ ממליץ למטיילים ישראלים לבצע ביטוח נסיעות – ספציפית, ביטוח נסיעות הכולל הטבות רפואיות לשעת חירום, הטבות בהובלה רפואית דחופה וכיסוי להוצאות בלתי צפויות אחרות, כמו ביטול נסיעה ומזוודות אבודות או גנובות. הביטוח של פספורטכארד עונה על כל הצרכים הללו, כך שמהווה הפתרון הטוב ביותר.

 

סיבה #5: ביטוח הנסיעות של פספורטכארד הוא בר השגה

עלות היא ככל הנראה הסיבה הראשונה שאנשים לא קונים ביטוח נסיעות. אנחנו מבינים! אם אתה כבר משלם אלפים עבור שיט או נופש יוקרתי על הים, קשה להוציא אפילו קצת יותר על ביטוח.

הנה משהו שהרבה אנשים לא יודעים: ביטוח יכול להיות ממש משתלם. כשתקבל הצעת מחיר לביטוח נסיעות, נציג בפניך אפשרויות כיסוי מרובות, כך שתוכל לבחור את הטובה ביותר לטיול שלך ולתקציב שלך. הדרך הטובה ביותר למצוא תוכנית ביטוח נסיעות בעלות נמוכה היא לקבל הצעת מחיר לטיול הבא שלך ואז להשוות בין התוכניות השונות שאנו מציעים.

 

חברת פספורטכארד – פתרון חדשני ונוח בתחום הביטוח

חברת פספורטכארד מספקת למעשה את ביטוח הנסיעות הראשון בעולם שמשלם על המקום, דבר כה נחוץ, הכרחי ונוח. החברה הוקמה בשנת 2011 והציגה את הפתרון שלה לסרבול והבלאגן שמגיע פעמים רבות עם ביטוח הנסיעות – כרטיס חיוב נטען איתו ניתן לשלם בזמן אמת במקרה של אירוע ביטוח בחו"ל. הכרטיס כולל אופציה לשלם לרופאים, על תרופות, למשוך כסף מכספומט ועוד.

ניתן לטעון את הכרטיס באמצעות האפליקציה של passportcard או דרך מוקד שירות הלקוחות של החברה שמופעל טלפונית, או דרך הוואטסאפ והפייסבוק. היתרון המשמעותי שמספקת פספורט קארד זה היכולת שלא לשלם מכיסכם הפרטי כלל על הוצאות רפואיות או מקרים אחרים אותם מכסה הביטוח – אתם משלמים רק באמצעות כרטיס החיוב. אינכם אפילו צריכים להגיש קבלות או לשלם השתתפות עצמית, הכל מתבצע דרך הכרטיס ועל המקום.

 

הפוליסה של פספורטכארד

הכיסוי של פספורטכארד כולל את השירותים הבאים:

  • קבלת כרטיס חיוב נטען לתשלום על המקום על הוצאות רפואיות.
  • פטור מהשתתפות עצמית.
  • הטסה רפואית לארץ.
  • פינוי אווירי במקרה של אירוע חריג.
  • גבול אחריות של 5 מיליון דולר.
  • מוקד חירום 24/7
  • חדר רופאים טלפוני 24/7

Ishield ביטוח נסיעות לחו"ל 

האתר נבנה ע"י strong media, כל הזכויות שמורות ל- ishield 

האתר נבנה ע"י strong media, כל הזכויות שמורות ל- ishield 

דילוג לתוכן