הפניקס סמארט טרוול ביטוח נסיעות חו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח הפניקס סמארט
כולל תשלום מהיר דרך BIT

הפוליסה כוללת כיסוי רפואי ללא הגבלה, ואפליקציה שתאתר ותקבע ותשלם עבורך לרופא, מופק ע"י ishield לביטוח 

למה ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס?

קביעת תור לרופא

קובעים תור לרופא במרפאה או במלון דרך האפליקציה של הפניקס

איתור רופא

האפליקציה של הפניקס תאתר עבורך רופא בסביבתך

החל מ- 2$ להיום

הביטוח של הפניקס כולל הטסה רפואית, איתור וחילוץ, צד שלישי

ללא השתתפות

אין תשלום במקום, מטופל ע"י הפניקס

ללא הגבלה

בהפניקס הוצאות רפואיות בחו"ל ללא הגבלה

רופא און ליין

ניתן להתייעץ עם רופא מישראל מטעם הפניקס 24/7

הפניקס ביטוח חול

הפניקס ביטוח נסיעות לחו"ל מורכב מכמה רבדים. החלק המשמעותי הוא החלק הבסיסי והראשון אשר מדבר על הכיסוי הביטוח הרפואי למצב רפואי חדש בנגרם בחו"ל, כיסוי זה נועד לתת מענה לקשת רחבה לאירועים רפואיים בחו"ל: פינוי באמבולנס, הוצאות טיפול נמרץ חלילה, אשפוז, הטסה רפואית לארץ במקרה של תאונה(במידה ולא ניתן לתת טיפול רפואי מתאים בה שוהה המבוטח), עליות התרופות שקנה המבוטח בחו"ל, ביקור רופא, טיפולי שיניים בחירום, הוצאות להיריון עד שבוע 12 שהתגלה בזמן השהיה בחו"ל, הוצאות איתור וחילוץ, עלויות הקשורות בהעברה גופה לארץ, וחבות כלפי צד שלישי.

הרובד השני של ביטוח נסיעות לחול סמארט טרוול מדבר על הרחבות לביטוח הבסיסי הכולל בין היתר: ביטוח למצב רפואי קודם – החמרה, כיסוי ביטוחי להוצאות בעקבות החמרה בלתי צפויה של היריון תקין בחו"ל, ביטוח למטען / כבודה במקרה של גניבה או אובדן, הרחבות לפעילויות ספורט כגון: ספורט אתגרי, ספורט חורף, ספורט תחרותי, ביטוח למכשירים אלקטרונים בגין גניבה: מצלמה, סלולרי, מחשב נייד או טאבלט, ואף כיסוי לביטול השתתפות עצמית לרכב שכור בחו"ל.

אנו זמינים לקהל לקוחותינו בימים א'-ה', בין השעות 08:30-18:00, בטלפון: 074-744-5060

המדריך המלא | הפניקס ביטוח נסיעות לחו"ל

לא רק לאיפה אתם טסים, עם הפניקס ביטוח נסיעות חו"ל smart travel תוכלו לצאת לחופשה רגועים ולדעת שאתם מכוסים מבחינת ביטוח לכל מקרה שלא יהיה.

כולנו אוהבים לצאת לחופשות בחו"ל, לראות מקומות חדשים בעולם, לבלות, לצאת מהשגרה. חופשות בחו"ל הפכו להיות דבר חשוב באורח החיים שלנו. אך על מנת לנסוע בכיף ובלי דאגות. חשוב ביותר לרכוש ביטוח נסיעות שיגן עליכם.

ביטוח נסיעות כמובן מגן עליכם מבחינה רפואית. באופן רגיל, כאשר אנו חשים ברע, אנו פונים לקבל טיפול רפואי אצל הרופא שלנו בקופת החולים. השירות הרפואי זמין ונגיש כל העת, ולא מדובר בעלויות גבוהות, בישראל הציבור נהנה משירותי רפואה ציבוריים מתקדמים, קופות החולים מאפשרות קבלת טיפול רפואי לחברי הקופה, בכל זמן ובכל מקרה.

אבל מה קורה כאשר אנחנו חולים או חלילה נפצעים במהלך טיול בחו"ל? שם אין לנו שירותי בריאות זמינים בכל מקום ובכל זמן, וודאי שטיפול רפואי עולה כסף, ולא מעט.

בחו"ל כל ביקור אצל רופא, אשפוז בבית חולים או התערבות כירורגית במידת הצורך, עשוי להגיע לעלויות גבוהות מאוד של עשרות אלפי דולרים ויותר. מלבד זאת, יש להתייחס למדינה בה אתם נמצאים, מדינות עולם שלישי עם מערכת בריאות לקויה, לא תמיד תוכל לספק טיפול רפואי מתאים והולם, כך שחייבים להטיס חזרה לארץ את המבוטח על מנת שיקבל טיפול מתאים.

מעבר לפן הרפואי, גם שירותי איתור, חילוץ והצלה נכללים בפוליסת ביטוח הפניקס ביטוח חול סמארט טרוול. ומדובר במצבים שללא כיסוי בביטוח עולים הרבה מאוד כסף. מן הסתם שאף אחד לא רוצה לעמוד בסיטואציה בה גם נהרס לו הטיול, גם סובל מפציעה וגם צריך לשלם הון עבור חילוץ וטיפול רפואי.

ביטוח לנסיעות לחו"ל של הפניקס סמארט טרוול מספק אפשרויות של כיסוי עבור תרחישים שונים שעלולים להתרחש במהלך השהייה שלכם בחוץ לארץ, כאשר כיסוי זה יכסה הוצאות שונות עקב אירועים ביטוחיים, שיכולות להגיע לסכומים גבוהים מאוד.

 

ביטוח נסיעות מושלםהפניקס ביטוח נסיעות לחול סמארט טרוול

ידוע שכל מי שנוסע לחו"ל צריך לעשות ביטוח. וזה לא עניין של מה בכך. לא חשוב אם אתם נוסעים לחופשה זוגית רומנטית, טיול בטן גב עם חברים, חופשה משפחתית, או נסיעת עסקים, ברגע שאתם יוצאים מגבולות מדינת ישראל, עליכם להיות מבוטחים לכל מקרה שלא יהיה.

מצבים לא צפויים יכולים להתרחש בכל מקם ובכל זמן, אף אחד לא מזמן אותם, ולא תמיד ניתן למנוע מהם להתרחש. על מנת שתוכלו לטוס בראש שקט, עליכם להיות מוכנים מראש עם ביטוח נסיעות מתאים. אירועים ביטוחיים הן בעצם תקריות לא נעימות, בין אם מדובר במחלה, תאונה, פציעה, גניבה או אובדן של ציוד וכבודה וכן הלאה, והטיפול בהם כרוך בהרבה מאוד כסף.

הפניקס ביטוח נסיעות חול smart travel הוא ביטוח נסיעות לחו"ל אשר מגן עליכם בכל מצב בעייתי אפשרי, ומקנה לכם כיסוי רחב לתרחישים שונים.

חשוב לדעת – תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל שיהיה מותאם לסוג הנסיעה שלכם, כדי שתהיו מכוסים בכל הפעילויות שאתם רוצים לעשות.

החלק של ביטוח רפואי בזמן שהיה בחו"ל הפך כעת לחשוב באופן מיוחד. בעקבות מגפת הקורונה ששינתה את פני המציאות המוכרת לנו. אנשים שמחליטים לנסוע לחו"ל, צריכים לקחת בחשבון קשיים והגבלות שונות שכעת מכתיבות נסיעות לחו"ל. והדבר מתבטא כמובן גם ברמת התרחישים האפשריים שכעת. ועתה ביטוח נסיעות הוא בראש סדר העדיפויות לקראת כל נסיעה לחו"ל, קצרה או ארוכה. ליעד קרוב או רחוק, ולא משנה מה אופי הנסיעה.

כל נוסע חייב להיות מבוטח למקרה של הכרח לעשות שינוי בטיסה (ביטול, קיצור שניה או הארכת שהיה). הידבקות בנגיף וכניסה לבידוד לפני הנסיעה, מקרים בהם יש חשד להידבקות בחו"ל וצריך להיכנס לבידוד, הידבקות בפועל במהלך הנסיעה בחו"ל. כל טיפול רפואי ותרופתי, לרבות אשפוז וכן הלאה.

חשוב לדעת כי בהחלט ניתן לרכוש ביטוח נסיעות מקיף שיגן עליכם גם בתקופה הזו שהקורונה מכתיבה לנו מציאות אחרת. נוסעים לחו"ל בימים אלו? דאגו לביטוח נסיעות סמארט טרוול שמגן עליכם בהרחבה מיוחדת המותאמת לתקופת הקורונה.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל –  סמארט טרוול הפניקס מובילים בשירות ללקוח

הפניקס ביטוח נסיעות לחול smart travel, הוא ביטוח הנסיעות המוביל מבחינת שירות. זאת על פי רשות שוק ההון. חברת הפניקס מספקת בביטוח הנסיעות שלה. כיסוי והגנה מורחבים במחירים הנוחים ביותר. לכל אירוע רפואי המתרחש בחו"ל או למצבים של אובדן או גניבת כבודה וציוד.

תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית לפי סוג הנסיעה שלכם, ולפי צרכיכם.

איך רוכשים פוליסת ביטוח נסיעות סמארט טרוול?

תוכלו לעשות את ביטוח הנסיעות אונליין באתר הפניקס. בחרו את ההרחבות הרצויות בביטוח שלכם ותקבלו ביטוח מקיף בהתאמה אישית ועם פרמיה משתלמת.

במהלך הזמן שתשהו בחו"ל, תוכלו להשתמש באפליקציה שלנו ולקבל מענה ושירות לכל דבר ועניין. בכל שעות היממה, וכמובן שתוכלו לפנות אלינו לקבלת מענה אנושי 24/7.

למידע על האפליקציה של הפניקס –  לחצו על קישור הבא:

https://www.fnx.co.il/travel-insurance/travel_information/travel-insurance-difference/

מה כולל ביטוח נסיעות הפניקס ביטוח smart travel?

  • פינוי לבית חולים במקרה של תאונה
  • הוצאות עבור טיפול נמרץ בהגעה לבית חולים
  • הוצאות אשפוז בבית חולים
  • פינוי אווירי חירום בחזרה לישראל ב- Air Ambulance. במקרים בהם לא מתאפשר טיפול רפואי הולם במדינה בה נמצא המבוטח, כולל כיסוי עלויות של תרופות.
  • קבלת ייעוץ רפואי
  • רפואת שיניים – טיפולי חירום
  • הוצאות עבור הריון שהתגלה בזמן השהיה בחו"ל (עד שבוע 12)
  • איתור וחילוץ
  • חבות כלפיי צד שלישי
  • החזר הוצאות להארכת שהות בחו"ל אשר חורגת מעבר לתקופת הביטוח, עקב מצב רפואי
  • הוצאות הטסת מלווה אל המבוטח היכן שהוא מאושפז בחו"ל
  • הטסת גופה
  • הוצאות מיוחדות לאור מגפת הקורונה

עם האפליקציה של הפניקס תוכלו לאתר את המקום הקרוב ביותר בו תוכלו להיבדק לקורונה. וכמובן לאתר מרפאה פתוחה, או בית חולים במידת הצורך.

אם  תצטרכו להתאשפז במהלך שהייתכם בחו"ל, תקבלו בחזרה שיפוי עבור הפסד הוצאות.

מה קורה אם נדרשים להיכנס לבידוד בחו"ל?

הפניקס ביטוח נסיעות לחו"ל סמארט טרוול מבטיח לכם כיסוי למקרה ותידרשו להיכנס לבידוד בזמן שאתם בחו"ל.

השיפוי הוא עד 100$ לכל לילה שאתם צריכים להישאר בבידוד (אין הגבלה על מספר הלילות). ומגיע עד 3,000$ במקרה ונאלצתם לשנות את הטיסות שלכם.

אם תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב הידבקות בקרונה, או אם יש חשש להידבקות ועליכם להיכנס לבידוד. תהיו מכוסים ברמת הוצאות ביטול הנסיעה עד סכום של 6,000$. וזאת בכפוף לתנאי הפוליסה. אם יש התראה לקראת סגר באזור שאתם שוהים בו. הכיסוי נותן שיפוי עד סכום של 250$ עבור שינוי של כרטיס הטיסה. כך שתוכלו לצאת מהר, בתוך 48 שעות. מהמקום שעתיד להיכנס לסגר.

חשוב להדגיש כי נסיעות לחו"ל, למרות הקורונה, הן בהחלט אפשריות. יש לעקוב אחר מצב הקורונה, ואחר ההנחיות למטיילים. גם בארץ וגם במדינה אליה אתם נוסעים, וזאת עוד לפני שתעשו ביטוח. כמובן שעליכם להיות אחראיים ולוודא מה הן ההנחיות לטסים לחו"ל טרם היציאה מהארץ.

 

דילוג לתוכן